יום ראשון, 15 בספטמבר 2019

בובות הלאמה- הלהיט מארה"ב שנחת אצלנו



אני אוהבת לחדש באופן עקבי את קולקציית הבובות של הבנות, אבל תמיד מחפשת את החידושים והמוצרים היותר מעניינים ועם אפשר שיכללו ערך מוסף- מה טוב. שמחתי מאוד להכיר את בובות הלאמה, שמגיעות בתוך הבית שלהן שהוא כמובן קופסה מקסימה אך אטומה, כך שיש ציפייה גבוהה איזו בובה בעצם מקבלים. כל אחד בוחר בעצם מתנה ולא יודע מה הוא יקבל, זה מגביר את יצר הסקרנות ואף מוביל לשיחה מאוד חשובה על כך שמה שמקבלים אנחנו אוהבים, גם אם רצינו משהו אחר, כמו שיכול ועתיד לקרות לנו בכל דבר בחיים בינינו.


יש לבובות הלאמה שתי סדרות, בכל סדרה 12 לאמות שונות ומגוונות. כשכל סדרה היא משפחה בפני עצמה. יש 2 משפחות: משפחה אחת עם פרווה והאחרת ללא, כשכל לאמה מורכבת בעצם ממספר פריטים, כמו משקפיים, שרשרת, לאמת חלל עם כובע חלל וחליפה. בובת הלאמה עולה כ-60 שקלים וניתן למצוא אותה במגוון חנויות   



הלאמות החדשות שלנו, מבית גטר מאוד אהובות על הבנות שלי, בגדול הן מומלצות מגיל 4, אנחנו  התנסינו במשחק עם הבובות במשך כשבועיים, עקבתי אחרי הבנות כדי לראות כמה הן באמת אוהבות את הבובות  שכן לעתים יש בובות שאחרי משחק אחד מונחות בצד ושוכחים מהן. 
פה זה לא המקרה, ראיתי שהבובות המקסימות ישנות איתן ולפני השינה הן מדברות אליהן ונהנות מהן יחד, הבנתי שזו הייתה אהבה ממבט ראשון ;) מעבר לזה, הבובה עצמה נעימה למגע, היא מפלסטיק רך אבל לא רך מידי, כשה שנעים לילדים לשחק בו, לחבק אותו וליהנות ממנו באופן כללי. לבובה היה ריח נעים ולא פלסטיקי כמו שלעתים ניתן להריח מבובות דומות, זו מתנה נהדרת לימי הולדת לילדים, לחברים שלהם, כזו שניתן לתעל אותה ללמידה ולא רק לעצם המשחק. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...