יום שבת, 7 בספטמבר 2019

מחברת החוויות שלי- מה עבר על הילדים שלי היום?!

מכירים את התחושה שאתם רואים מוצר חדש עבורכם והוא מכיל את מה שרציתם בדיוק רב, כזה שגורם לכם ישר לרכוש אותו?
כך הרגשתי כשלראשונה ראיתי את המחשבת הנהדרת של רויטל וילמובסקי, "מחברת החוויות שלי".
מחברת החוויות שלי טומנת בחובה כל כך הרבה בעיניי, היא מכילה את בדיוק את הדברים שאני רוצה לשמוע מהילדים שלי בכל יום ובאופן כללי, מציגה מראה של מה שעבר עליהם היום.

בעזרתה ניתן לתת לילדים להתבטא בצורה טובה יותר, כזו שתעזור להם לסיום היום וסגירת מעגל עם החויות והמחשבות שעברו היום.
אני ממליצה לילדים לדבר וכותבת עבורכם בשלב הזה של חייהם, בדרך זו אני מדובבת אותם לדבר יותר וכך גם אני הופכת לכלי מכוון ומסייע ככל הניתן במה שעבר עליהם היום.
בימינו ימים קשים של הכלה של מקרים לא נעימים שעוברים על ילדים, מחברת מעין זו יכולה להיות אוצר לילד ולהורה. ואם עושים את זה יחד ועובדים על זה מגיל צעיר, הלוואי ונוכל לסייע בכל בעיה שיש לילד שלנו ולעצור בעיה שלא תהפוך לגלגל שלג ענק ללא הופכין.

מעבר לכך, ראוי לציין שרויטל וילמובסקי היא מפתחת תוכן ודרכי התמודדות שונות עם ילדים,"עט ללמוד"- הקניית מיומנויות למידה להורים וילדים,  היא פיתחה שיטה חדשנית ועובדת בצמוד להורים, מרצה בסדנאות שונות, ואף ניתן לקנות דרכה את המוצרים שפיתחה בכמויות גדולות ובמחירים קטנים ;)

ליצירת קשר-0528658460 עט ללמוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...