יום רביעי, 15 במאי 2019

Cerave-מותג טיפוח חדש עלה ארצה


לפני כשבוע, באירוע נוצץ ויוקרתי הושק מותג Cerava.
חברת לוריאל רכשה את המותג המצליח בארה"ב, שם הוא מומלץ על ידי דרמטולוגים רבים ונמכר תכופות. ראוי לציין שמדובר על ליין מוצרי טיפוח אשר מונגשים לכלל האוכלוסיה, עלותם באופן יחסי זולה והם נחשבים כאיכותיים ביותר בזכות הפורמולות שלהם שמכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום. המוצרים של סרווה אינם מכילים פראבן ובישום. מוצר הדגל של החברה הוא ללא ספק קרם הלחות שנשאר זמן רב ועוטף את העור בצורה טובה ולאורך זמן.

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "בשנים האחרונות תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה, קטגוריית ה Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות שלנו לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים. המותג ישלים את פורטפוליו המותגים שלנו: לה רוש-פוזה אשר מתמחה בעור רגיש ביותר ו-וישי המתמחה בטיפוח עור הפנים, אליהם יצטרף CeraVe כמותג מתמחה בעור יבש אשר פונה לכל מי שרוצה להזין את עור גופו במנת בריאות".

 "קיים קו דק בין אלגנטיות קוסמטית ובין יעילות טיפולית בקטגוריית קרמי הלחות. לעיתים קרובות, הקרמים הקלילים לא מספיקים, והקרמים היעילים הם כבדים ושומניים. CeraVe בולט כדוגמה עוצמתית של הטוב בשני העולמות: קליל ולא שומני אבל עם יכולת הזנה עצומה. זה לא מפתיע שקרם הלחות הפך לבחירה הברורה לרבים." - פיטר א. ליו, M.D דרמטולוג מומחה ומרצה באוניברסיטת Northwestern.

 המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכולל קרמי לחות ותרחיצי ניקוי. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים- 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.
המותג CERAVE יימכר ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ
 למידע נוסף: www.loreal.co.il. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...