יום רביעי, 15 במאי 2019

הנסיכות של דיסני חוזרות למסך ובגדול ורק ב-20 שקלים בלבד




דיסני ישראל ורשת יס פלאנט החזירו החודש את סרטי נסיכות דיסני לבתי הקולנוע. הם מציעים הקרנה של הסרטים בתאריכים  4, 11, 18, ו-25 במאי , וב- 1. ביוני 2019 , כשעלות הכרטיס לכל צופה 20 שקלים ודרך האתר 24 שקלים.  
הבנות שלי ואני אוהבות מאוד ללכת יחד לסרטים, זה זמן איכות עבורינו, כמו כן, תמיד בסרטי דיסני יש הרבה מעבר, תמיד אני מלמדת אותן דרך הסרט מושר השכל כלשהו, כיצד יש לנהוג במצב מסוים ועוד. 
כך שמבחינתי זו סיבה למסיבה, עוד אזכיר את עניין התשלום, כשהסרט לכל צופה ב-20 שקלים זה באופן יחסי נוח בכיס בטח ובטח לאולמות המפוארים של היס פלאנט. 
הבנות שלי מאוד אוהבות את סיפורי הנסיכות ולכן אני מרשה להן ללכת אפילו עם התחפושות של פורים, השנה הן בחרו להיות נסיכות כך שזה ממש כמו כפפה ליד. 



מה גם שהחוויה בבית הקולנוע על המסך הענק, היא כייפית ונעימה, זה זמן איכות ובד בבד גם זמן פאן סרטי הנסיכות של דיסני, נתנו ועודן נותנות השראה לילדות בכל העולם להגשים את החלומות שלהן. סרטי הנסיכות הם נוסטלגים לאמהות ומרגשות לילדים. ביניהן אריאל מ"בת הים הקטנה" על פי סיפורו הנס כריסטיאן אנדרסן שחוגגת השנה 30 שנה מאז יצא הסרט  לראשונה לאקרנים והיא עדיין רלבנטית לדור האמהות ובנותיהן, כמו גם רפונזל מ"פלונטר", בל מ"היפה והחיה", מואנה וסינדרלה כולם סרטים יוקרנו במהלך החודש באורך מלא.
הסרטים יעלו בבתי הקולנוע יס פלאנט רמת גן, ירושלים, באר שבע, זכרון יעקב חיפה ורשל"צ. עלות כרטיס: 20 ₪ עלות כרטיס דרך האתר: 24 ₪ . הסרטים יוקרנו בתאריכים 4, 11, 18, ו-25 במאי , וב- 1. ביוני 2019 . לרכישת כרטיסים: yesplanet.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...