יום חמישי, 23 במאי 2019

להכין פסטה לבד, זה קל עם גל- תכירו את גל און



 גל און אמנית פסטה וסו שפית, מלמדת סדנאות פסטה לכל אחד. היא מנגישה את הפסטה הטרייה לכל דורש, ואף מראה שכל אחד יכול להצליח, עם המורה הנכון ומספר דגשים שלטעמה הופכים את הדרך להכנת פסטה טריה בבית להצלחה. 
הלכתי לבדוק במה מדובר, הגעתי לסדנא של גל להכנת פסטה, גיליתי בחורה נעימה, מכילה, עדינה, עם הרבה כריזמה ועם אהבה עזה לפסטה- איך לא?! גל גם מכינה פסטות טריות ורטבים לפי בקשה, מה שכמובן יכול להיות מדהים לחג שבועות ובעצם לכל יום בשנה אם שואלים אותי. 

"מאז ומעולם אהבתי את עולם המטבח, הטעמים, הריחות והצלילים. כבר בגיל 13 התחלתי להתעניין והלכתי לבקר בתערוכות וסדנאות בישול ברחבי הארץ עד שבגיל 16 שההורים המדהימים שלי הבינו שהעולם הקולינרי יתפוס מקום משמעותי וקנו לי את מכונת הפסטה הראשונה שלי, מאותו יום ממש אני מתעסקת בהכנת פסטות טריות."כך סיפרה גל על עצמה. 

לקראת חג השבועות תתקיימנה בסטודיו בקרית אונו סדנאות מיוחדת להכנת פסטות עם רטבים המתאימים לרוח החג:
29/5 ו 2/6 בשעה 17:00 בהרשמה מראש אצל גל 050-2158866
סדנא של שעתיים המותאמת ל 4-8 אנשים.
לפייסבוק של גל: https://www.facebook.com/galpastartist/
לאינסטגרם של גל: https://www.instagram.com/gal_pastartist/


מתכון לפסטה ורטבים של גל און
בצק פסטה איטלקי קלאסי : חומרים: 200 גר' קמח פסטה איטלקי 00' 2 ביצים שלמות או 5 חלמונים קורט מלח אופן הכנה : את הקמח שמים על משטח נקי ויוצרים גומה באמצע הערימה. שופכים את הביצים או החלמונים והמלח לגומה ומתחילים לערבב בעזרת מזלג או עם הידיים עד ליצירת בצק במרקם חלק.  
רוטב חמאה ומרווה : חומרים: 100 גר' חמאה צרור עלי מרווה 2 שיני שום כתושות מלח , פלפל 1 כוס ממי בישול הפסטה אופן הכנה: ממיסים במחבת את החמאה. לאחר שרוב החמאה נמסה מוסיפים למחבת את עלי המרווה ושיני השום הכתושות. לאחר טיגון קל של כ2-3 דק' מוסיפים את הפסטה המבושלת ומתבלים במח ופלפל לפי הטעם. אחרי כדקה של ערבוב הפסטה עם החמאה מוסיפים לאט את מי בישול הפסטה תוך כדי ערבוב עד ליצירת רוטב סמיך ועשיר.

מילוי ריקוטה, פרמזן ותרד : חומרים: 350 גר' ריקוטה 150 גר' פרמזן מגוררת 400 גר' תרד מלח, פלפל אופן הכנה : חותכים גס את התרד ומאדים אותו במחבת. מערבבים את הגבינות עם התיבול בקערה. מצננים את התרד וסוחטים ממנו את הנוזלים. מערבבים את התרד עם תערובת הגבינות וממלאים את הפסטה.  
רוטב שמנת צ'ילי : חומרים: 30 גר' חמאה 250 מ"ל שמנת מתוקה 2 שיני שום כתושות קורט שבבי צ'ילי מלח, פלפל אופן הכנה: ממיסים במחבת את החמאה, ומטגנים קלות את שיני השום הכתושות. מוסיפים את השמנת והצ'ילי ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. 

תמונות של תוצרי הסדנא















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...