יום שבת, 25 במאי 2019

סוכריות סקיטלס לבנות?! מהדורה מוגבלת עם ערך חשוב




כחלק ממטרה נעלה וחשובה מאוד בעיניי של חברת מרס ישראל וכפועל יוצא מחודש הגאווה בתל אביב, הושקה גרסה במהדורה מוגבלת של סוכריות סקיטלס. הסוכריות האהובות, עם צבען העז במגוון צבעי הקשת ובטעמי הפירות הטעימים שלהן, הפכו לסוכריות בצבע לבן, עם אותו הטעם הנהדר שנשמר לאורך שנים, בטעמי פירות כמובן, כשבנוסף גם שקית הסוכריות הפכה לבנה גם היא, כמו גם הלוגו של סקיטלס כל זה נועד כדי להעביר את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה - והיא קשת דגל הגאווה.
כחלק מהמערך החשוב ועם הרבה מחשבה והיערכות לנושא, "סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.
המהדורה המוגבלת של "סקיטלס לבן" יימכר ב"סופר יודה" במהלך החודשים מאי-יוני בנוסף לשיתוף פעולה ייזום עם ארגון הלהט"ב "זותי" אשר יתבטא במשאית משותפת בתהלוכת מצעד הגאווה שיתקיים ב 14 ביוני.
ממרס ישראל נמסר: "כדי לתת במה לקשת החשובה באמת של צבעי הגאווה, אנו מוותרים על צבעוניות הקשת אשר מזוהה עם המותג. אנחנו מאמינים  במסר של אחדות, ללא כל הבדל דת, צבע, מין ומגדר - ובהתאם לכך יצרנו סקיטלס לבנות ששונות בטעמן וזהות בצבען הלבן. אנו נתרום חלק מהכנסות הפרויקט לארגון הנוער הגאה 'איגי' ונמשיך להוביל מסר לגיוון, קבלה, חופש וכיף".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...