יום שבת, 25 במאי 2019

מסטיק Orbit בפורמט Bags- נוח לנשיאה בכל תיק ולכל מקום




איזה כייף של חידוש!!! סוף סוף אוכל לקחת את המסטיקים לכל מקום ובכל תיק, השקית ממש נוחה לנשיאה ונכנסת לכל מקום (כמעט).  מותג המסטיקים הותיק אורביט הושק בישראל בשקיות קומפקטיות ונוחות, עם סגירה חוזרת, כל שקית מכילה 42 יחידות. ראוי לציין ששקיות אורביט הן מוצר אורביט הנמכר ביותר באירופה, ואני יכלה להבין מדוע. ברגע שמתרגלים לזה, קשה לוותר על הנוחות של השקיות. 
מחלקת השיווק של מרס בישראל, מציינת כי אורביט כמותג מוביל בישראל ממשיך להתחדש ולהציע לצרכן הישראלי ליהנות מהחדשנות הגלובלית של המותג. עוד מציינים, כי Orbit Bags הינו הפורמט הנמכר ביותר באירופה של המותג ובכוונת החברה להמשיך ולחדש.
שקיות האורביט הושקו בשלושה מהטעמים המוכרים והאהובים ביותר על הקהל הישראלי: טעמי מנטה חריפה ומעודנת ובטעם פירות ומנטה. אני באופן אישי מחובבי הטעם המנטה העדינה, הפרקטיות הנהדרת של השקית מאפשרת לי לשים אותן בתיק קלאץ' קטן, באוטו, במשרד ובעצם כמעט בכל מקום שכן אינה תוספת הרבה מקום. מעבר לזה ניתן להשתמש בשקית עם הסגירה החוזרת לאחר השימוש במסטיקים ואף ליהנות מריח המסטיקים שנשאר בה. מדובר ב"שיחוק" מגניב לחלוטין. אהבתי.


מחיר מומלץ לצרכן  7.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...