יום שבת, 25 במאי 2019

"עוף טוב" מרחיבה את סדרת השניצלים לילדים-שניצל עוף אהבה בשחקים‎





חברת "עוף טוב", זו שמכניסה את השמחה לבית, לצלחת ולארוחות שלנו, השיקה את שניצל עוף אהבה בשחקים. 




מדובר על שניצלים טעימים, בצורות של לב, ירח וכוכב, השניצלים עשויים מעופות שגדלו ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים, אני בדרך כלל מכינה את השניצלים לבד, אך תמיד תמיד יש לי במגירה אחת במקפיא מוצרים שהם כמעט מוכנים כדוגמת השניצלים של עוף טוב, וזאת כמובן לטובת גיוון, יציאה מהרוטינה, כן, גם קצת בשבילי כדי להקל עליי עם 3 קטנטנים צמודים. 

אני מודה, גם אני לפעמים מחפשת קיצורי דרך, זה אנושי בעיניי להיעזר באוכל כמעט מוכן עם הילדים, ובכלל.  אבל ברור לי דבר אחד, כשאני בוחרת באוכל מוכן, עליו להיות האיכותי ביותר שיש, על זה אני לא מתפשרת ויהי מה. אנחנו עובדים שעות על גבי שעות  ולכן אנחנו תמיד מוכנים 
בשלוף. מלבד זה השניצלים החדשים בצורות הנהדרות מגרות את הילדים, וגם ילד שלא אוהב בדרך כלל שיצל ירצה לטעום ולנסות אותם. מעבר לכך, המוצר החדש בעצם מהווה עוד חלק מהפאזל של סדרת השניצלים לילדים, הוא מתלווה לדינוזאורים, דובונים ושניצלונים. 

אצלנו בבית השניצל די מככב, שניצל בתנור/ מטוגן או אפילו בתוך הטוסטר, הילדים בגדול אוהבים וגם חבריהם. מה שנחמד בשניצל הוא שמספיקה תוספת פחמימה כלשהי, סלט/ ירקות חתוכים וכולם מסודרים. זו בעצם ארוחה מסודרת, מלאה בכל הנדרש ויותר. 


שניצל עוף אהבה בשחקים, מוצע במחיר של 38 ₪ לאריזת 600 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק המובחרות ובחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

באתר החברה תוכלו לקרוא עוד ובצורה נרחבת על כלל המוצריהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...