יום שבת, 25 במאי 2019

הסרט אלאדין 2019- דיסני -DISNEY- אגדת ילדות שקמה לתחייה




אני מאוד אוהבת סרטים ובד בבד משתדלת לחשוף את הילדים לסרטים עם ערך ומוסר השכל. המטרה שלי כשאנחנו הולכים לסרטים היא כמובן "GOOD TIME" עם הילדים, צבירת חוויות וגם לצאת מהסרט עם מחשבה לעתיד ועם לימוד כלשהו, גם אם זה משהו קטן. 
אני מכירה את הסרט של אלאדין וראיתי מספר גרסאות שלו בעבר, אך אי אפשר להשוות את ההפקה של דיסני לגרסאות קודמות, זו פשוט רמה אחת. הופתעתי ובענק! ובינינו, מאוד קשה להפתיע אותי בגיל 36, אני נהניתי כל כך מהסרט, לפחות כמו בנותיי, לצפייה בסרט הלכתי עם בנות שנתיים וחצי ושלוש וחצי, שהיו מהופנטות בצורה מופתית. 

הסרט הוא מאוד מוזיקלי,אבל מוסיקה ברמה כזו שכל מה שתרצו לעשות זה לקום לחבק או לחלופין לרקוד עם השחקנים בסרט. הדיבוב בעברית לא גרע מהעוצמות בסרט, מאוד פחדתי מזה, אבל בכל מקרה בשל גילאי הבנות הייתי מוכרחה ללכת לסרט מדובב למענן. 

הסרט מלא בדרמה ואקשן, אומנם העלילה בגדול ידועה מראש, אבל השוני בא לידי ביטוי בהפקה של דיסני, מדובר על שינוי מרתק, כזה שגרם לאגדה לקום לתחייה ובענק! הגעתי לסרט עם ציפיות יחסית נמוכות, כי כבר ראיתי בעבר ורסיות שונות שלו, מספר הצגות וכו', אך זה היה מרהיב. 

אני לא ממהרת להמליץ על כל פעילות עם הילדים, אך הסרט הזה מומלץ ובענק, תלכו עם הילדים, תחוו איתם את הסרט, את העלילה, את כל העוצמות שהסרט מביא איתו וכמובן אחר כך תדברו איתם על העלילה, על דרך ההתנהגות, על השוני שיש בינינו, למה חשוב לקבל את עצמך כמו שאתה ועוד. יצאנו מהסרט עם מסר ומספר נושאי שיחה מרתקים. כאלו שבדרך כזו חוויתית לטעמי מגיעים טוב יותר ללב הילדים.



בסרט משחקים: מנה מסעוד,נעמי סקוט, מארון קנאזרי, נאוויד נגהבאן, נאסים פדרד, בילי מגנוסן, נומן אקר וויל סמית. את הדיבוב לסרט ביצעו ידי הררי, משי קליינשטיין ועוד. במאי הסרט גיא ריצ'י. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...