יום שבת, 24 בנובמבר 2018

ספר ילדים- כוכב הלב



ספר מקסים עם ערך מוסף על נתינה בין בני אדם, באשר הם, ללא הצורך בקבלת דבר בתמורה ו/או התנייה כלשהי. הסיפור מדבר על ילד נדיב שחלק ארוחה שלו עם אישה ענייה וזו בתמורה נתנה לו שרשרת עם כוכב, שהפיץ זוהר מסתורי.
וכך הסיפור מתגלגל כשהילד בוחר להעניק לילדה אחרת את השרשרת שמפיצה זוהר מסתורי שכן הרגיש שהיא צריכה אותה יותר ממנו. הסיפור ממשיך בעצם בסיפורים קצרים על נתינה בין בני אדם, סיפורים שמאפשרים לנו הורים להסביר תוך כדי קריאה על הערך בעשיית טוב לאחר לצד קבלת סיפוק עצמי וללא תמורה. אני השתמשתי בספר כדי להסביר לבנותיי את ערך התרומה בין אנשים, תוך כדי סיפורים שהן מכירות שקרו במציאות והכנסתם והשוואתם לסיפורים בספר. 


עוד תוכלו למצוא בתוך הספר את שרשרת הקסם שניתן להעביר אותה בין חברים/ אנשים, כדי להמחיש את המשך דרכה של השרשרת ומטרתה, עשיית טוב לאחר, בכל ספר מצורפת בדף האחרון השרשרת המדוברת, אותה "ממלאים" ילדי בית השנטי בחומר זוהר בחושך. אני מוכרחה לספר שמעשר מהכנסות הספר מוקדש ומועבר לעמותת בית השנטי, בית זמני לנוער בסיכון חסר קורת גג בגילאי 14-21 מכל שכבות האוכלוסייה ומכל המגזרים.

הסופרת, מיכל מונקה, שזה ספר הראשון, כתבה את הספר בהשארת בנה סקיי, בן ה-5. כשבעצם סיפורה מעודד את ההורים לשתף את הילדים בעשיית הטוב לאחר ובעצם להמשיך את מסורת השרשרת ולהעביר את המספר שכשנותנים בעצם מקבלים. מיכל הינה אם חד הורית, מפיקה ומעצבת בעלת המותג בגדי הריזורט  ROYAL GYPSY שכישוריה הובילו אותה למקומות רבים בכל העולם. 
האנימטור הישראלי שהיום עובד בקליפורניה, ברוך ענבר, אמון על האיורים המקסימים בספר שממש ניתן להרגיש אותם כשרואים אותם. 
הספר הומלץ על ידי, יוסי גינסברג, ("בחזרה מטואיצ'י), צילמתי לכם את ההמלצה החמה שנמצאת בגב הספר, שכן בעיניי היא ממוקדת, בעלת מהות אמיתית וכדאי להתייחס אליה, היא אינה מובנת מאליה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...