יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

חידושים לשיער, הטבע במלוא הדרו מציג את -סדרת מארין professional



רוצים שיער מושלם?! תצטרכו לעבוד על זה ולהשקיע בו, בדיוק כמו שמשקיעים בגוף בחדר כושר, עם תזונה נכונה וכו, מי שיכול לסייע לכם להגיע לתצואה הטובה ביותר היא סדרת מוצרי השיער מארין professional
השיער אצלי זה נושא רגיש ביותר, הוא עבר משברים גדולים ב-3 שנים האחרונות (3 הריונות+2 לידות ועוד בעזרת השם אחת בדרך), כשיער שעבר תלאות רבות אין לי ברירה אלא כל הזמן לחפש מוצרים יעילים בהגנה עליו ובהשבחתו.
קראתי ביקורות ברשת וקיבלתי אינסוף המלצות על מוצרי מארין והחלטתי לבדוק בעצמי, את יעילותם ואת אופן השפעתם על השיער שלי. כמי ששיערה מאופיין כדק וצבוע עשרות שנים, אני יכולה לראות את מבחן התוצאה על עצמי ביתר קלות.

קצת על סדרת מארין, זו סדרת טיפוח והזנה שמעושרת במינרלים ייחודים מן האוקיינוס, סדרה טיפולית שמאפשרת לכולנו לבצע טיפולי יופי בנוחות, בבית . יש בה שימוש באצת האלגארד אשר מאופיינת כנוגדת חמצון ומאופיינת כאצה שמככבת רבות בתכשירי האנטי אייג'ינג, בשילוב אצות נוספות וקראטין B  מופק מאצות מקרקעית הים. הסדרה מותאמת גם לשיער שעבר החלקה(כל סוגי ההחלקות) ובאופן כללי מאופיינת כסדרה קלה לתפעול עם מקסימום תוצאות.


שמפו לניקוי עמוק של הקרקפת- שמפו שמסייע לאיזון השומן הטבעי שנוצר בבסיס השערה, כפועל יוצא מזה שהקרקפת שומנית, השיער הופך שומני ומאופיין במראה דק, חסר נפח, לעיתים במגע מרגיש פחות נעים וכמובן עלול להדיף ריח לא טוב. השתמשתי בשמפו במשך כשבועיים, השיער הפך חיוני יותר ועם יותר נפח מהרגיל. אני חייבת לציין שאני חופפת כל יום, לטוב ולרע ובשל כך ההשפעה ניכרת ומורגשת גם בתקופה קצרה יחסית.
שמפו מתקדם לשיקום שיער- שמפו שעיקר עבודתו על שיקום וטיפוח השיער, שעוזר לנזק הקיים לשערה, לכל סוג שיער שעבר צבע, הבהרה, החלקה וכל טיפול כימי אחר. השמפו מזין את השיער ומשקם אותו ובד בבד תורם לסגירת קצוות השערה, השמפו העניק לשיער שלי מראה בריא יותר, זוהר ונתן לי תחושה של שיער מלא יותר.
שני סוגי השמפו מגיעים בשלושה גדלים- ליטר, 400ML  ו-100ML

מסיכת הזנה מעוררת-מסכת ה-revitalizing- מסכה שהינה מוצר הדגל של מארין, מסכה עשירה בקראטין ובנוגדי חמצון טבעיים שמופקים מהטבע, מאצות הים, שתורמים לתהליכי האנטי אייג'ינג. נוכחתי לגלות מסכה יוצאת דופן, השתמשתי בה בסך הכל פעמיים וכבר לאחר ניסיון ראשון הרגשתי את טיב העבודה שהינה מבצעת על השיער ואת הרוך והזוהר שהיא תרמה לו. זה מסוג הניסיונות שעד שאני לא עושה על עצמי, אני לא מאמינה... בכנות, הופתעתי.

מסיכת קראטין משקמת- מסכה לשיקום וטיפול עמוק לשיער, מכילה כמות מכובדת של קראטין , אינטנסיבית בעבודתה, היא מזינה את השיער בלחות מוגברת, והיא מובילה את השיער עם השימוש בה לשיער רך, בעל ברק טבעי ומראה טבעי ומלא. בניסיון האישי שלי, ניסיתי 3 פעמים את המסיכה, פעם אחת בשבוע, אני רואה מעט שיפור בשיער עצמו אף ככל הנראה יש להשתמש בה לאורך זמן ממושך יותר כדי לבחון טוב יותר את השפעתה, גילוי נאות, התחלתי את השימוש לאחר שימוש במסיכת ההזנה ולכן קשה לראות שיפור משמעותי כשהשיער כבר במצב טוב...

שתי סוגי המסיכות מגיעות בשני גדלים- חצי ליטר ו- 150ML

בושם לשיער- בסיס הבושם משמנים, שמני הזנה בעיקר, הבושם בריח קלואה וכמו הבושם הרגיל הוא כמובן מעולה. ריח הבושם לשיער הינו פרשי, נעים, נותן תחושת רעננות חזקה וכמובן מחזיק מעמד לאורך זמן. הבושם מסייע לשמירה על חיוניות השיער, על הברק שלו והזנתו כמובן. הוא מוצר כיס נהדר וראוי ועלותו זניחה לעומת השפעתו על שיער ועל התחושה הכללית בכלל.

 לפרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר ל-  1800326326
או באתר mimoncosmetics.com 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...