יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

עיסוי שיאצו לראש- רק עם מברשת אייקו


אם אפשר לקבל עיסוי שיאצו בראש תוך כדי הברשה- למה לא בעצם?! 

אני פריקית של חידושים, אוהבת את הקידמה, את הטכנולוגיה המתפתחת לצד האנושיות שמלווה את כל אלו, כשבד בבד כולנו מתקדמים לעבר עולם מפותח וטוב יותר. (גילוי נאות- אני מנהלת פרויקטים של תוכנה, לא בכדי אני כל הזמן מחפשת חידושים, זה חלק ממי שאני).

אחד מהחידושים (לפחות עבורי) הינה מברשת השיער "אייקו" מברשת ייחודית, שפותחה במשך שנים בעזרת טכנולוגיה גרמנית, ועל פי עקרונות הרפואה הסינית. יש לה מספר יתרונות במקביל ועל כן ראוי לקרוא לה "המברשת החכמה" כפי שכונתה ברשת.
"אייקו" לא רק מתירה קשרים ללא נזק לשיער או כאב, היא גם מעסה את הקרקפת תוך כדי הסירוק מה שמוביל להפחתת לחצים בראש ובגוף בכלל. היא תורמת להזרמת הדם ואיזון הזרימה האנרגטית, קלה לניקוי, ידידותית לסביבה ועוד. 

מברשת אייקו מיוצרת בעבודת יד, עשויה מאקריליק ואראזין, ומחומרים נוספים שאינם מהחי וזאת על מנת ליצור התאמה מושלמת לכל יד, וכדי שתהיה שליטה מקסימלית בגמישות הסיבים וכמובן מעמידות ונוחות לכל משתמש. בשל העובדה שמדובר בסוג חומרים אלו, המברשת קלה לניקוי ומבטיחה למשתמשים בה שנים ארוכות של שימוש ללא שחיקה. 

המברשת מעוצבת בצורה יוצאת דופן, היא יפה כמה רמות מכל מה שהכרתי עד כה, אני בחרתי במברשת ורודה(ניתן לראות אותה בתמונות), עניין של טעם ולא מעבר, אך תוכלו למצוא את המברשת במגוון צבעים ואפקטים שונים. 

מבחינה בריאותית "אייקו"  מאופיינת כמברשת שמעסה את הקרקפת, ברפואה הסינית רואים בנקודות לחץ שונות בגוף כמשפיעות על חלק אחר של הגוף. ככאלה, יש להעניק להן עיסוי אחיד ועמוק שעוזר בהפגת מתחים ושחרור לחץ בראש ובצוואר, כמובן שנקדות אלו משפיעות גם על הפנים, העיניים וכו'. 
אפקט זה תורם בין היתר לרוגע בשרירי הפנים דבר שמסייע למראה צעיר יותר ואף עתיד למנוע היווצרות קמטים. 

לפרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר ל-  1800326326


או באתר mimoncosmetics.com 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...