יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

סוויט בייבי- סוויטות לאחר לידה


הנוף מהמרפסת בסוויטה


בנובמבר בעזרת השם אלד שוב, זו תהיה הלידה השלישית בשלוש השנים האחרונות. 
כמו בלידות הקודמות, גם בזו אני לוקחת מעט זמן להפוגה לאחר הלידה. אני צריכה כמה ימים להתאפס, ימים ללא כביסות, ללא הכנת אוכל, ללא ניקיונות וכו'. ימים להתחבר ליילוד החדש שהגיע לעולם וזמן לעצמי לעכל את כל החוויה. 
בחרתי לבדוק  את החדרים והמלון בסוויט בייבי, במלון רמדה בנתניה,  אשר עובדים בסטנדרט רשת "ווינדהאם", שזו רשת בינלאומית של בתי מלון, הגדולה ביותר בעולם. מדובר בחדרים גדולים מאוד, שבנויים בעצם מסלון גדול, חדר שינה מרווח, חדר אמבטיה ומרפסת מפנקת שפונה לבריכה, אני בהחלט יכולה להתחבר לרעיון של לשבת במרפסת בכייף, לנשום אויר כשלצידי הקטנטן שעתיד להגיע.

ניתן להגיע להתארח בסוויטות רק לאחר 24 שעות מהלידה, וזאת בשל העובדה שבמלון אין שירות רפואי כלשהו, אלא דולות שהינן גם יועצות הנקה שהן בעצם נשות הקשר היחידות שאיתן היולדות מגיעות במגע. 
(הצ'ק אין והצ'אק אאוט אפילו מבוצע דרכן). כמו כן, ניתן להגיע להתארח עד שבועיים לאחר הלידה, יש לא מעט זוגות שמחליטים  לערוך את טקס הברית במלון ולאחר מכן להתארח בסוויטה. 
יש גמישות בשעות ההגעה והעזיבה בניגוד לחוקי המלון השונים, השירות שמקבלים פה הינו יוצא דופן שכן הוא שירות של ליווי לאחר לידה, 24/7 של דולות, יועצות הנקה, מלוות הריון וכו'. רק נשים בעלות וותק ארוך בתחום עובדות במקום. המטרה העיקרית היא שכל יולדת תרגיש חופשיה, תוכל לשאול כל שאלה וכמובן לקבל עזרה והכוונה במיוחד בימים הראשונים שלאחר הלידה. בסוויטה ניתן לקבל מענה לכל דבר מהדולות והליווי הינו פרטני ואישי ואינו כפי שמקובל במקומות אחרים בקבוצות. כשאני נאלצתי להניק לצד מספר בנות לא מוכרות בליווי שניתן במלוניות אחרות, חשתי אי נוחות ולכן גם הזמנתי יועצות הנקה פרטיות, רק כדוגמא. 
הדולות מסייעות במקלחות הראשונות, בשאלות על החתלה, האכלה, ייעוץ הנקה ועוד.  
מעבר לשירות וליחס האישי שניתן על ידי הדולות, ניתן להשאיר בתינוקייה לשעות ספורות את היילודים לטובת מנוחת האם, מקלחת טובה ו/או אחר. בתינוקייה במקסימום ישהו 4 תינוקות לצד דולה, לא מעבר לזה. יש הקפדה ורישום של כל בקשה ובקשה. באופן כללי הדולות גם הן כמוני, מאמינות באפס הפרדה אך תמיד משאירים את הפתח לטובת אלו שצריכות הפוגה באשר היא. כו שכל יילוד שונה אחד משני, כך גם מבינים פה שכל יולדת שונה מאחרת ויש לתת מענה לכל אחת בכל דבר שהיא צריכה/ רוצה. 

בסוויטה תקבלו חבילת שי שכוללת בדרך כלל,ערכה סטרילית למשאבת חלב, בקבוק, מוצץ, ערכת החתלה ראשונית ועוד.
הסוויטה מאובזרת בצורה יוצאת דופן, יש בה כל מה שצריך ומעבר לכך, לדוגמא, עריסת עץ בסלון ועריסת מתחברת בחדר שינה, אמבטיה ליילוד עם מד חום לנוחות מירבית למדידת החום הנדרש במקלחת בוודאי שבהתחלה כשעדיין די נזכרים מה נדרש בשלב הזה. 
יש בה כרית הנקה מפנקת של מילגה, פינת החתלה לצד מטבחון מאובזר ומקרר עם שתייה שבכל יום ממלאים אותו. 



האירוח במלון הינו על בסיס פנסיון מלא כשבן הזוג כלול במחיר וניתן אף להביא את הילדים במידה ורוצים להפוך את זה לחוויה משפחתית. 
את הארוחות ניתן לאכול בחדר האוכל או שניתן לבחור מתפריט מה תרצו שיביאו לחדר שלכם בכל ארוחה, צילמתי בחדר האוכל חלק ממה שמוגש בארוחת הבוקר, רק כדי להמחיש את המגוון הרחב והסוגים השונים של האוכל, סלטים טריים, ירקות מבושלים, סוגים רבים של דגים וגבינות, עוגות ועוגיות, קפה ומיצים שונים ועוד. 


לסיכום יש יתרונות רבים לסוויט בייבי, ניכר כי הושקעה מחשבה על כל פרט ופרט הנדרשת ליולדת בתקופה זו, מדובר בתקופה סופר רגישה, קשה ומאוד סזיפית. בתחושתי מדובר במקום חם ומכיל, אני פגשתי שתי דולות מהצוות  ושתיהן היו לבביות ונעימות, הרגשתי שהן מבינות עניין ובעלות ידע וניסיון רב. 
מדובר על מקום יוצא דופן שמגיע כדי לחבק את היולדת ולסייע לה, לתת את הידע הנדרש לה ובמקביל לחבק אותה בתקופה לא פשוטה זו. כזה יחס אישי לא פשוט לקבל בכל מקום, וזו המעלה הכי גדולה שיש למקום. 

מדובר בסך הכל ב-10 סוויטות, כך שכל הקודם זוכה, ניתן לשריין מקום בסוויטה לפי תאריך הלידה המשוער, המחיר ללילה הראשון והשני הינו 1490 שקלים, והחל מהלילה השלישי המחיר יורד. 

לעוד פרטים, שאלות ותיאום הזמנה ניתן לפנות ל- סוויט בייבי- רמדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...