יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

קוויק- לנקות ביעילות וקלילות



קוויק הוסיפה להיצע שלה שני מוצרים לניקיון מהיר ויעיל יותר, מדובר בפתרון אופטימלי קל וכזה שכייף לנקות איתו, כן , יש דבר כזה :) 
מוצר אחד הינו מטליות הלחות לניקוי האמבטיה והשירותים במארז מיוחד, מארז קניסטר-המארז המיוחד מסייע לשמור על הלחות שלהן לאורך זמן רב יותר, המטליות בריח אושן, ריח נעים ביותר,מאוד מתאים לחדר האמבטיה ומנקה ביסודיות ובמהירות, המארז מכיל 40 מטליות לחות. 


חידוש נוסף בסדרה הוא מטליות לחות לניקיון משטחים שונים בריח מאסק, גם הן מגיעות במארז המיוחד לשמירה על לחות לאורך זמן ובהן תוכלו לקבל 40 מטליות לחות. 

המוצר השני הינו מטליות לחות לניקוי בריח תפוח משגע!!! חדשני מאוד, עד כה לא נתקלתי בריח כזה בוודאי שלא כשמדובר במטליות ניקיון. מדובר במטליות לניקוי כללי, אני אימצתי אותן למטבח, הן יעילות וקל לנקות איתן, את השיש, הכריים ואף את שולחן האוכל, והנינוח שהן משאירות אחריהן, כבר בסופר לפני הקנייה תוכלו להריח אותו שכן הינו חזק ונעים. המארז מכיל 50 מטליות לחות. 


כל מטליות הניקיון הינן חד פעמיות, מיועדות לניקיון יומיומי, מסירות לכלוך ועוזרות לנקות משטחים ביתר קלות, ביעילות ותוך כדי השארת ריח נעים בכל מקום בהן עובדים איתן. אני באופן אישי מאוד אוהבת לנקות בעזרת מטליות חד פעמיות ומעדיפה אותן באופן ברור על פני השיטה הישנה של סמרטוט עם מים וחומרי ניקיון. בתחושה האישית שלי מדובר על ניקיון טוב יותר, קל יותר, זמין יותר וזריז יותר שזה לא פחות חשוב בימינו.

מוצרים אלו חוברים לסדרת המוצרים הנהדרת של קוויק, שמכילה סוגי מטליות שונות לניקוי וחיטוי כלל הבית. ביניהן מטליות ייעודיות לחלקים שונים בבית וחלקן לניקוי כללי.

המוצרים משווקים על ידי ניאופרם מוצרי צריכה וניתן לרכוש אותם ברשתות המזון השונות ובחנויות הפרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...