יום שלישי, 18 באוקטובר 2022

מוסקונה- 7 האלמנטים לשפתיים מושלמות

לפני ואחרי



אין ספק שכשיצאתי לשת"פ עם מרפאות מוסקונה, הגעתי אחרי שקראתי וקיבלתי לא מעט המלצות. אני תמיד סקפטית לגבי נכונות הפרטים שמקומות משווקים ולכן כשהחלטתי לצאת לדרך ולטפל בשפתיים, זה היה לאחר בדיקה מעמיקה, כזו שנתנה לי בטחון מלא בנכונות הפרטים וכמובן בגיבוי בשטח שכל מה שמובטח באמת מתקיים. מה גם שאני עם פיגמנט צבע קבוע בשפתיים, אז היה לי חשוב לוודא אחד לא יפגע בשני. 
לא מדובר בעוד מרפאה לאסתטיקה, יש לרשת מרפאות מוסקונה קילומטראז' בתחום ולא בכדי הם עובדים אך ורק עם רופאים שהתמחותם הינה פלסטיקה, משמע יש להם ניסיון משמעותי בתחום ועברו תחת ידיהם ועיניהם לא מעט פציינטים. אין ספק שהתחום היום רווי ולכן כשניגשים לבצע הליך רפואי כזה או אחר, עדיף ורצוי לבחור לבצע אותו רק במקום בו תהיו בטוחים שאתם בידיים טובים, ידיים שעשו את ההליכים האלו כמה שיותר פעמים ויש להם את היכולת והידע לבצע את זה הכי טוב שיש. 
במרפאות מוסקונה, יש שיטת עיצוב שפתיים "7 האלמנטים" של אורי מוסקונה, שהינו מנכ"ל המרפאות ומייסד חטיבת ההזרקות, אורי עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום והוא פיתח שיטה ייחודית, שבה הדרך להגיע לשלמות אפשרית בהחלט. שיטת 7 האלמנטים מתבססת על בחינה והתאמה של:
1. זויות הפה
2. גבול השפתיים
3. פילטרום
4. קשת קופידון
5. צניחת שפה
6. שפתיים סימטריות ובשרניות
7.מרקם חלק שפתיים

עוד על השיטה תוכלו כמובן לקרוא באתר של מרפאות מוסקונה

את התהליך התחלנו כמובן בשיחה אישית שבה אמרתי מפורשות מה אני מחפשת ואיזו תוצאה תספק אותי, השיחה התנהלה מול אורי, מנכ"ל הרשת ועם הפלסטיקאי שמבצע את ההזרקות. 
יצאתי לדרך עם בטחון מלא שאני בידיים טובות, שיש הבנה מלאה של הסובבים מתוצאה שאשמח לקבל בתהליך מילוי השפתיים. השלב הראשון הינו מריחת חומר מאלחש, האסיסטנטית מרחה לי את החומר כנדרש, איתו חיכיתי כ-15 דקות עד שהרגשתי את האלחוש בשפתיים. 

עם חומר האלחוש בהמתנה


ממש רגע לפני התחלת הטיפול



לאחר מכן, יצאנו לדרך להזרקות עצמן, הטיפול עצמו אורך כ-15 דקות, יש דקירות קלות שמרגישים, אבל הן נסבלות בהחלט, שכן משתמשים במשכך כאבים חזק במיוחד לצד הידיים העדינות של המנתח הפלסטי שמבצע בעדינות ומקצועיות את הזריקות הנדרשות. תוך כדי הטיפול בשל רגישות המקום, תראו מעט דם, אך אל חשש זה תקין וקורה אצל כולם. מדובר במקום סופר רגיש.

אני, רגע אחרי הטיפול

השלב הבא הוא שלב ההחלמה, זה השלב שכולנו רוצים לזרז, כי רק אחריו אפשר לראות ולהרגיש את התוצאה הסופית. לאחר הטיפול אסור לשתות או לאכול דברים חמים, מינימום שעתיים אחרי הטיפול ועדיף להמתין כ-24 שעות. שלושה דברים שקרו אצלי אחרי הטיפול, הראשון והעיקרי שקורה אצל כולם השפתיים התנפחו וכ-48 שעות הן לאט לאט התווסתו והנפיחות ירדה. יחד עם זאת היו ממש מעט סימנים כחולים, לא הרגשתי כאב כלשהו בהם, אבל ראיתי אותם על השפה.  בנוסף, היו לי גבשושיות קטנות שכל יום התפוגגו עוד קצת עד שהפכו לחלק מהשפה בצורה נעימה ורכה.



השפתיים הנפוחות כ-24 שעות אחרי הטיפול



אפשר לראות מעט כתמים כחולים בשפה- כ- 48 שעות אחרי הטיפול


אין ספק שאני מרגישה שעשיתי את הבחירה הנכונה לצאת לדרך עם שת"פ בתחום האסתטיקה עם מומחים בתחום,  מרפאות מוסקונה, הרגשתי בטחון אדיר שרופא פלסטיקאי רואה אותי, מקשיב לי ומבין את הצרכים והרצונות שלי. פלסטיקאי שראה, הזריק, טיפל ועברו תחת ידיו לא מעט פנים/ שפתיים, יודע להסתכל ולהתאים את החומרים הנדרשים למראה הרצוי. זו התאמה ששווה המון. אל תחפשו איפה זול, תבדקו ותחקרו את המקומות בהם תקבלו את התוצאה הכי מושלמת שאפשר. זה הגוף שלכם, במיוחד בפנים, לא לוקחים צ'אנסים. המחיר של עיצוב השפתיים ב- מרפאות מוסקונה עולה בין 2200 שקלים ל-2500 שקלים, תלוי כמובן בסוג החומר שמתאים לכם, לכל אחת ואחד מותאם חומר במילוי שנדרש עבורו, יחד עם זאת תקבלו כמובן ייעוץ, הסבר מקיף על התהליך, ביצוע הטיפול, ולאחר כשבועיים תגיעו לביקורת ותיקונים אם נדרשים, אם רוצים להגדיל יותר למשל, זו אפשרות שניתן לשיקול דעתכם ורצונכם. אתם מקבלים לא רק טיפול הולם אלא "אבא ואמא" לכל בעיה ושאלה, מדובר במרפאות עם תודעת שירות נפלאה, באמת רואים אתכם ואתם לא רק עוד פציינטים, כל אחד מקבל את המקום הראוי לו ותמורה מלאה לכספו. שוחחתי במרפאה עם בנות שחיכו לצידי בזמן האלחוש ולכולנו הייתה תחושה זהה. 





 לפני ואחרי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...