יום ראשון, 24 בפברואר 2019

מלון אוריינט ירושלים- אושר אקספרס


כהורים לשלושה זעטוטים אין לנו אפשרות לצאת לנופש בכל רגע נתון, החופשות שלנו מדודות, מתוכננות מראש והכי חשוב רק במקומות שווים באמת, כאלו שלא נדע שובע מהם ותמיד נשאר עם טעם של עוד. קראתי לא מעט על מלון אוריינט לפני שנסענו לנפוש בו, המלון במיקום מרכזי בעיר,  קרוב למקומות בילוי ולמסעדות במושבה הגרמנית, למתחם התחנה, גן הפעמון, הכותל ועוד. מדובר במלון יוקרה של ישרוטל שמדורג ב5+ כוכבים על ידי משרד התיירות.

נכנסנו למלון ונדהמנו מיופיו, העיצוב מהמם ויוצא דופן בשילוב עם ריח משכר ומיוחד (שאף ניתן לרכוש לבית), התלהבנו עד כדי כך שפשוט התיישבנו בלובי ליהנות ולספוג את הריח ואת יופי המקום, כבר הרגשנו שמשהו מיוחד מתחיל פה. הרגשנו שנסיעה של כ-45 דקות מראשל"צ לירושלים העבירה אותנו לחו"ל, לא עד חופשה בארץ.


החופשה התחילה!
התארחנו בחדר אוריינט עם נוף למושבה, חדר מרווח, עם מיטת מלכים ענקית, כשלצידה כמובן חיכתה ללירז עריסת תינוק. האמבטיה הייתה מפנקת במיוחד, כשלצידה גם מקלחון עם יחידת מים עילית מהתקרה, יוצא דופן וגודלו מטריף. מעבר לכך חיכתה לנו כתובית ברוכים הבאים שחיממה את ליבנו, קפסולות של נספרסו שבדיוק לטעמינו וכמובן תכשירי רחצה מבית יערות הכרמל.



                                קיבלנו גם פינוקים שווים ביותר לחדר, משף המלון - יאם!



בילינו לא מעט במסעדת החאן, מסעדה נהדרת בתוך המלון שבזמן שהותנו כללה גם את תפריט הטרקלין שהיה סגור, וכך זכינו ליהנות מהאווירה של המסעדה והבר כבונוס. אכלנו מספר מנות טעימות, מטה תוכלו להתרשם מהתמונות שלהן. בלוטות הטעם התחילו לפעול כבר שהמנות הוגשו, ואיך לא?! הכל היה טרי וטעים כמה רמות מעלה ממה שציפינו, החל מהסלט שזה הרגע נחתך וכלה בפלאפל שממש לפני ההגשה טוגן. מרגישים בהבדל כשהאוכל נעשה במקום ובקפידה, מי שכמונו מרבה לאכול במסעדות יודע לזהות זאת די במהירות.
       


 המנות הנהדרות שאכלנו במסעדת החאן, שהחליפה באותה עת את הטרקלין שהיה סגור


                             סלט מחנה יהודה- סלט עם ירקות טריים, זיתי קלאמטה, גרעינים ואגוזים

                   מזאטים- פלאפל שטוגן במקום, עם חומוס ביתי אסלי, גבינת לאבנה משגעת ועוד
                                             
                   פסטה פפרדלה, עם שום, שמן זית וזיתי קלאמטה, בליווי יין הבית 
                    טריו קסדייה, 3 קסדיות עם מילויים שונים ומטבלים נהדרים לצידם.

וגולת הכותרת הייתה מנת הקינוח של הקרן ברולה, שסגרה לנו את הארוחה באופן מופלא ומפתיע, לא תיארנו לעצמינו שנאכל את אחד מקינוחי הקרם ברולה הכי טעימים שאכלנו עד כה. בכנות, הופתענו. 

כמובן שפקדנו את הספא לטיפול שירענן את הגוף, הנפש והנשמה, אין כמו עיסוי טוב כדי להשתחרר מהלחץ של המציאות היום יומית, בכל יום בחרנו עיסוי שונה על מנת לקבל חוויה מקסימלית לגוף. בהגיענו לספא חיכו לנו תפוחיים טריים, תמרים וחליטות תה.  מעבר לזה נהנינו מאוד מהחמאם, הסאונות, החדר כושר שפתוח 24/7 וגם בו הציעו לנו תפוחים מפנקים ומים קרים והבריכה מקרה. כל אלו יחדיו יצרו חוויה מהנה במיוחד.





בחדר האוכל של המלון, המוכר גם בשמו, מסעדת סמדר,  אכלנו ארוחת בוקר עשירה, שכללה מנות שהוכנו והוגשו במקום וברים עשירים ומגוונים בשלל ירקות, פירות, גינות ,דגים, לחמים, מיצים ומה לא?! קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שהוצע, מדובר ללא ספק בארוחת בוקר עשירה במיוחד.



לסיכום, הייתה לנו חופשה מפרה, נהדרת, כמו שלא דומה לאף חופשה אחרת. מדובר במלון מפנק כמה רמות מעלה מהמוכר והידוע בארץ, כמו גם בצוות שמלווה, דואג, נינוח ומלא חיוך ואהבה למגיעים אליו. כל בקשה נענתה בזריזות, המילה "לא" לא נאמרה אף פעם ויתרה מכך, אנחנו בטוחים שנשוב לבקר ולשהות במלון. היה פשוט מעולה. 

מומלץ בחום!












3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אם כבר בית מלון בירושלים, אין ספק שזו הבחירה. המקום היה מעולה, השירות אדיב, הכל נקי, מתוקתק, ברמה גבוהה מאוד. לי אישית כל אלו הרבה יותר חשובים מאטרקציות ופעילויות לילדים, ואין ספק שהדגש על הרמה של הנקיון, השירות האוכל ניכר במלון.

    השבמחק
  3. מלון יוקרה ברמה גבוהה מאוד. נהננו ונחזור ללא כל ספק

    השבמחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...