יום רביעי, 15 ביולי 2020

שמן הלילה PSEOEASY






אני סובלת בצורה קריטית מיובש, בכל השנה, גם בקיץ. העור שלי רגיש בצורה יוצאת דופן ואני במרדף מתמיד אחרי מוצרים שיעזרו לי להגן עליו, להרגיע אותו ובד בבד לשמר אותו. כשקיבלתי להתנסות את שמן הלילה PSEOEASY מאוד התרשמתי ממרכיביו וקיוויתי שהוא יהווה פתרון הולם לטפל בעור שלי. 
השמן מאוד נעים לעור, הוא מרגיש כבד/ מלא מהרגיל שכן בעת משיחתו על העור הוא נספג בצורה נהדרת ומשאיר שכבת הגנה שנשארת לאורך זמן. לעיתים כשמורחים שמן יש תחושה שהוא מהול בדבר מה, פה זה לא המצב. אני העדפתי למרוח את השמן אחרי המקלחת על עור נקי וכדי שיעבוד זמן רב בלילה בעת זמן השינה עד שעות הבוקר. 

שמן הלילה PSEOEASY מכיל שילוב צמחי מרפא שהוכחו במחקרים קליניים כאפקטיביים, יחד עם רכיבים טבעיים המוכרים בספרות העממית ביכולתם לטפל ולהשפיע על העור לטובה, בשילוב מינרלים מים המלח בנוסחה מאוזנת וחדשנית.
בין הרכיבים הבולטים:
-         שמן זרעי ענבים, שנחקר מדעית על תועלתו בטיפול בפסוריאזיס, בזכות היותו בעל כמות חומצה לינולאית (אומגה-6 ) גבוהה במיוחד. חומצה זו הוכחה כמסייעת בליחוח העור ומאפשרת בכך את שיקומו.
-         שמן לבנדר ושמן הרוזמרין הידועים בהיותם אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים  (בעלי יכולת חיטוי) וביכולתם להקל על כאב, נוסף על זירוז החלמת העור.
-         שמן נבט חיטה עשיר בויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חזק המסייע בשיקום העור.
-         שמן  קלנדולה מסייע בהרגעת עור מגורה ושמן-עץ-התה מוכר בספרות כמסייע בטיפול בפטרת וזיהומים ויראליים וחידקיים.
-         תוספת של מיצוי צמח הארניקה, צמח ההיפופיאה ומינרלים מים המלח, מקנים תחושה מידית של הקלה, מזרזים את ההחלמה ושיקום העור.

לשמן הלילה PSEOEASY ריח נהדר, ריח של הטבע במלוא הדרו, שזה פלוס נוסף שאני ראיתי בו, בשעות ערב ולפני השינה אני מעדיפה להשתמש רק במוצרים עם רכיבים טבעיים ולהישאר עם ריח טבעי ולא עם ריחות בושם שעתידים להציק לי בלילה.
בנוסף לשימוש טיפולי רגיל במריחה על עור נקי, ניתן להוסיף מספר טיפות של שמן הלילה   PsoEasyלמי האמבט ולטבול למשך כ- 15 דקות. טבילה זו תסייע בטיפול והקלה בתסמיני עור באזורים נרחבים, שההגעה אליהם פחות נוחה. השפעתם החיובית של השמנים האתריים על מערכת העצבים, תקל על נדודי שינה, עצבנות ומתח ובכך יסייעו למערכת החיסונית של הגוף בהתמודדותה עם בעיות העור

עוד דבר שחשוב מאוד לדעת זה ששמן הלילה PSEOEASY, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ונמכר בכמות של 120 מ"ל במחיר של 125 ש"ח ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, לפרטים טלפון 02-6722544

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...