יום חמישי, 9 ביולי 2020

ACTIVE CUP BY NUK- כוס מעבר לפעוטות







NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, מחדש את מדפיו עם כוסות מעבר ACTIVE CUP סופר יפות ולא פחות חשוב ללא נזילות. אנחנו קיבלנו את הכוס להתנסות עבור לירז, בן שנה וחצי, ולאחר כשבועיים הגעתי לכמה מסקנות.




יש לא מעט אפשרויות בתחום כוסות המעבר מבקבוק הזנה לשתייה בכוס, לכן עם כל הניסיון שלי של 3 ילדים, אני עדיין אוהבת להתנסות ולבחון מוצרים חדשים, שכן עם הקדמה הטכנולוגית כך גם המוצרים מדוייקים יותר לצרכים שלנו ושלהם.

ה-ACTIVE CUP מכילה כ-300 מ"ל שזו כמות נפלאה עבור פעוטות היא בדיוק במידה שנוח להם לשאת בעת השתיה לבד ובנוסף כשיוצאים למשל מהבית זו כמות מספקת לאורך מספר שעות. 
מעבר לזה, הכוס אינה מטפטפת ולא פשוט להפריד בין חלקיה כדי לגרום לה לנזול, מה שלרוב בכוסות אחרות קורה. לירז בדרך כלל לומד די בזריזות איך לדחוף את הפטמה למטה או לחלופין לנשוך ולמשוך אותה החוצה, פה הוא ממש התקשה לבצע זאת. כך שבזכית הסגירה שלנו, נזילות לא חווינו.

על אף הציורים היפים שעל הכוס, אפשר לראות דרכה את כמות המים, מה שמאפשר להורה להיות בשליטה לגבי כמויות השתיה בעת הצורך. הפייה של הכוס עשויה סיליקון רכה שמאוד מקלה על שתייה עצמאית ומכיוון שמדובר בחומר נעים למגע, בטח גם אצלכם הפעוטות אפילו ירגישו בנוח ללעוס אותה מעט, אבל זה לא יחבל בה.

ACTIVE CUP מיוצרת בגרמניה, בטוחה לשימוש, ללא ביספנול A ועשויה מפוליפרופילן, עמיד במיוחד וקל משקל. לכוס תופסן שימושי המתחבר לבגדים או לתיק. היא בעלת עיצוב ארגונומי, המותאם לידי הילד. ניקוי קל ונוח של הכוס לשמירה על היגיינה מירבית, מתאפשר הודות לצוואר רחב במיוחד והיכולת לפרק ולהרכיב אותה בקלות, אני בכל סוף מכניסה אותה למדיח ועד כה אין תקלית, היא נשארה בדיוק אותו הדבר וללא שינויים במרקם או בצבע.

תוכלו למציא  את ה-ACTIVE CUP בצבעים ובעיצובים מדליקים וגם בדמויות האהובות של דיסני: פו הדב וטיגר. מה שהופך אותה ליפיפה וכייפית לילדים ובבוודאי גם להורים, אני באופן אישי אוהבת את דמויות דיסני במיוחד.

את ה-ACTIVE CUP תוכלו למצוא בכל רשתות השיווק השונות במחיר שווה לכל כיס, המלצה אישית תקנו מראש שתיים, כדי שתוכלו בערב לנקות בזמן הפנוי שלכם ולא תאלצו להזדרז או להילחץ בשל כך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...