יום רביעי, 15 ביולי 2020

וורנר - ערכות סוכריות לקישוט עוגות, עוגיות וקינוחים




אחד הדברים הכי כייפים עם הילדים זה להכין איתם יצירות מכל מיני סוגים, זה תמיד מצליח, הם תמיד מאושרים ואני כמובן נהנית יחד איתם. אנחנו מאוד אוהבים לאפות ולשחק במטבח, כפועל יוצא מזה אנחנו מכינים יחד כל מיני דברים. בד בבד אנחנו נוקטים במשנה זהירות שכן מדובר בילדים בני 3 ו-4.

קיבלנו להתנסות את הסוכריות הסופר מהממות של וורנר, שני מארזים יפייפים שתוכלו למצוא בכל סופר ולקשט בעזרתם עוגיות, עוגות, כדורי שוקולד ואפילו קינוח כוסות. 

וורנר DECO - ערכה צבעונית ומקסימה המכילה 6 סוגים שונים של סוכריות בשלל צבעים, במגוון גדלים, צורות וטעמים. וורנר prince & princess - ערכה צבעונית, מקסימה ו"נסיכותית" של 3 סוגי סוכריות: פתיתי קריסטל סגולים, פנינים ורודות ולבבות בצבעי לבן-ורוד-סגול

בימי הקורונה אנחנו כל הזמן מחפשים פעילויות סוחפות בבית, כאלו שיהיה לנו כייף לעשות במשך כמה שעות. בפעילות הזו הכנו גדורי שוקולד שווים ביותר עם ציפויים שונים של סוכריות וורנר ומקביל אפינו את עוגת הבית שלנו וציפינו אותה בשוקולד ומספר סוגי סוכריות של וורנר כמו שהבנות רצו. 


מתכון לכדורי שוקולד שווים שלנו 
200 גרם פתי בר וניל 
חצי כוס חלב 
100 גרם חמאה 
100 שוקולד חלב
100 שוקולד מריר

הוראות הכנה:
את הפתי בר יש לרסק ולשמור בצד
בסיר יחסית גדול, 26 לפחות יש להמיס את המרכיבים יחד, לאחר שהומסו יש להוריד את הסיר מהאש, לשפוך את הפתי בר המרוסק ולערבב. לאחר מכן יש לשים את המסה במקרר לפחות לשעה עד שתתקרר וניתן יהיה לעבוד איתה. 

בצד, תכינו לעצמכם את הציפויים שאתם אוהבים, אנחנו בחרנו במספר סוגי סוכריות של וורנר וכמובן קוקוס. 
ותתחילו לגלגל ולאכול, בתיאבון!

מחיר והיכן ניתן לרכוש
את ערכות הסוכריות לקישוט ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, במרכולים וחנויות הפרטיות.
מחירה של ערכת וורנר DECO - 15.9-18.9 ₪   /  מחירה של ערכת  וורנר prince & princess -12.5-15.5 ₪.
שתי הערכות בעלות כשרות פרווה, בהשגחת הרב אהרנברג, רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הצגה "חנהל'ה ושמלת השבת"

  וואו איזו הצגה שלא לומר מחזמר נפלא!!!! הרבה מאוד זמן לא נהנינו כל כך מהצגת ילדים! הלכנו להצגה בהרכב מלא, עם ילדים בני 4.5 6 7 וכולנו נהנינ...