יום חמישי, 17 באוקטובר 2019

נויבו- הסיר הנייד שלנו, פתאום גמילה מחיתולים נראית קלילה -NOYBO



סיר נייד, כן כן סיר נייד, אתם קוראים נכון. אחד מההמצאות שגרמו לי לחשוב, איך לא חשבו על זה קודם?! מדובר במוצר מהפכני, כזה שלכל הורה כדאי לרכוש כי מדובר במוצר מעולה, במחיר נמוך אך עם תועלות רבות. אנחנו משתמשים בסיר עם שתי הקטנות שלנו, היום בנות שנתיים פלוס ובת אוטוטו  ארבע. התחלתי את דרכי עם הסיר המתנפח כשגמלתי אותה בגיל שנתיים מחיתול במהלך היום ולא רציתי להישאר בבית בימים האלו.
בעבר, כאמא צעירה ובלי הרבה ניסיון לשתיים, בגמילה הראשונה שעשיתי לילד (במקרה עסקינן, בת), הייתי בלחץ שיא מכל הנושא. הייתי היסטרית במיוחד, כי המחשבה והמעבר מהחיתול לשירותים הייתה כנראה גדולה עליי. לכן בתקופה הזו חיפשתי פתרון לכל דבר שעלה לי בראש, לכל אופציה שאופק שלי תצטרך שירותים ורציתי שיהיה לי מענה מיידי ומהיר, לימים הבנתי איזו המצאה גאונית זו וטוב מאוד שנתקפתי פאניקה כי הסיר משמש אותנו נאמנה.
היום אני הרבה יותר רגועה, אחרי שגמלתי את שתי בנותיי ואחרי התובנה המאוד חשובה דאז- שאפשר להשתמש בסיר הנייד בכל מקום, אפילו באמצע הופעה של יובל המבולבל בפארק כשהמילים "דחוף, קקי דחוף" נאמרות לי בלחץ ומרחפות לי מעל הראש, אני בתוך דקה מוכנה למשימה, ובינינו עם נויבו זה קטן עליי, לא מתרגשת לרגע.

נויבו הוא הדבר הראשון שאני אורזת לנסיעות, טיולים, לגינה, לים ותכלס כשיוצאים מהבית. מעצם העובדה שמדובר בחומר גמיש (תדמיינו מצופים, דומה) הוא נותן לי לגיטימציה ורצון לקחת אותו לכל מקום. ניפוח הנויבו הוא קליל, אין צורך במשאבה וכו', תיק תק הוא מוכן לעבודה.
מעבר לזה שהוא קל, נוח, מתקפל, ונעים למגע, הוא איתנו בעבודה כשנתיים, הוא נראה חדש, הוא משמש היום שתי בנות, כל אחת מהן שוקלת כ-13 קילו לערך והוא מחזיק מעמד נהדר. אני שחשבתי שמעצם המחיר מדובר במוצר שלא יחזיק מעמד, התבדיתי, להיפך, הוא מחזיק מעמד והדבר היחיד שיש להיערך בנוגע אליו זה שקיות לשימוש, זו ההוצאה היחידה שיש לקחת בחשבון שהיא אפסית לחלוטין בעיניי. על פי מה שקראתי על המוצר הוא מתאים לילדים עד כ-30 קילו, ככה שנוכל להשתמש בו עוד מספר שנים ובאינסוף מקומות מגניבים, ציבוריים/ מבודדים ובכלל.

לפרטים נוספים, קניית הסיר ותמונות ממקומות יוצאי דופן שמשתמשים בו, כנסו לאתר NOYBO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...