יום שני, 28 באוקטובר 2019

גליסומד- מוצרים טיפוח לעור של קטנטנים ולא רק



כאמא לשלושה קטנטנים צמודים, בני 3 ומטה, אני מקפידה מאוד לא להישאב למוכר והידוע, אלא תמיד לנסות ולהתחדש במוצרים חדשים. אני אוהבת לבדוק ולהתנסות במוצרים חדשים כדי להתאים לכל ילד וילד את מה שהוא צריך ולאוו דווקא מוצרים שהילד לפניו השתמש בהם והם פשוט שם.
בשל כך, כשקיבלתי להתנסות את קרם ההחתלה של גליסומד בייבי,  שמחתי לנסות אותה על לירז שלי, שנמצא כעת בתקופת בקיעת שיניים ואיך לומר, סובל לא מעט מטוכס אדום. ניסיתי במשך כשבועיים את הקרם החתלה, כמובן לפי צורך ולא בכל החתלה, אני מאמינה שיש למרוח תוספות רק לפי צורך ועדיף לא להרגיל את העור שבאופן תמידי הוא מקבל "עזרה כלשהי".
קרם ההחתלה הינו ללא פארבנים, מתאים מגיל יום , לא נוסה על בעלי חיים, הוא מכיל חומרים טבעיים כמו קמומיל ושמן חמניות שמסייעים בהקלת גירויים על העור, כמו כן המרקם של הקרם החתלה של גליסומד בייבי  הינו מעט כבד, באופן שייספג בגוף אבל גם ישאר עוד ממנו כך שלאורך שעות השהות עם החיתול הגוף יקבל כל הזמן תוספת של קרם ובדרך זו אין צורך כל הזמן למרוח אלא בפעמים שנראה שהעור אדום ומגורה. הפורמולה בקרם ההחתלה מסייעת בבניית מחסום הגנה על העור ועל ידי כך מונעת גירוי ואודם. 
ניכר כי הקרם עוזר באדמומיות ומרגיע את העור בצורה טובה, זאת אני יכולה להעיד שכן עקבתי אחרי התהליך כדי לבדוק את מידת התאמתו ללירז, בן 7 חודשים. מטרת ה"מחקר" שלי היא כדי להיות בטוחה שאני עושה טוב ללירז וכמובן כדי להיות בטוחה שכשאני ממליצה על מוצר כלשהו, זה מגיע ממקום נכון ומוצר שעבד עבורי באופן אישי.
לגליסומד עוד מוצרים רבים ששווה להכיר, אני התנסיתי בעבר במוצרי החברה, אך לא לתינוקות/ פעוטות, התנסיתי במוצריה למבוגרים והם היו נהדרים. שני מוצרים ספציפיים שמאוד אהבתי היו הקרם ידיים שעוטף אותן בצורה מושלמת והשפתון שהוא נעים ועוזר במיוחד בתקופת היובש של חילוף עונות/ חורף וכו.
מדובר בחברה נהדרת, שיש לה מוצרים עממיים ומוצרי פרימיום, כל אחד יכול למצוא לעצמו את המוצרים שמדברים אליו, הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר. את כל המוצרים ניתן לראות באתר שלהם ועכשיו יש מבצע נהדר על קרם ההחתלה, רק ב-39 שקלים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...