יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

קרקס אקווה-שעתיים של פאן במקסימום לכל המשפחה



כחלק מהחוויות שאני צוברת עם הילדים, אני מעדיפה באופן מובהק מופעי תרבות, בימים שבהם המסכים לעיתים מרגישים שולטים, אני מחפשת כל הזמן אחרי אטרקציות ובילויים בלעדיהם, לא כי יש לי בעיה איתם, להיפך, אני מאוד מחוברת למדיה, בד בבד אני רוצה להעניק לילדים שלי את כל מה שאי אפשר לקבל בהם וזאת כדי שיגדלו לאהוב תרבות על גווניה.

השבוע בילינו יחד כשעתיים ב"קרקס אקווה" אחת מההופעות הכי טובות ומוצלחות שביקרנו בהן לאחרונה (ואני מתכוונת לזה). מדובר במופע מדהים, כזה שירתק את הילדים ואתכם לכסא, כן , ממש ברמה הזו. מדובר במופע סוחף, מלא בווירטואוזיות, יופי, עשרות שחקנים, רקדנים, לוליינים, תפאורה ותלבושות, מופע מלא הומור שמשלהב את הקהל בתוכו ומצליח בדרכו לקחת את כולנו למסע חוצה גבולות.

ההנאה הצרופה החלה כבר בכניסה לקרקס, יש הרבה מאוד חנייה מסביב לקרקס, מה שמקבל עלינו כהורים, גם כלכלית. התור בקופות היה סביר בהחלט, במיוחד ביום שבת, ממה כמה דקות ונכנסנו. המקומות מסומנים בקרקס, כשהמושבים עצמם מאוד נוחים למופע של שעתיים על הפסקה של 15 דקות. בין לבין יצאנו לשירותים הכימיים במקום, הופתעתי בענק כשהשירותים היו נקיים, הריחו באופן סביר ואפילו נייר טואלט היה שם בשפע- מתוחזק להפליא!

מעבר לזה מדובר במופע קולח, כזה שתיהנו ממנו מההתחלה עד הסוף, יש רגעים בו שההתרגשות מתונה ויש רגעים שההתרגשות בו היא עצומה!!! ההתרגשות הכי גדולה שלי במופע הייתה ללא ספר הציר שבו רצו וקפצו בו 4 גברים, פחדתי בשבילם ויחד עם זאת התרגשתי ונסחפתי עם כל קפיצה וקפיצה שלהם בפנים ובחוץ. בינינו, לא קל לרגש אותי ככה, רכבתי על אופנועים לא מעט, צנחתי צניחות חופשיות, עשיתי לא מעט דברים עם אדרנלין, והחלק הזה במופע בהחלט מצטרף לחוויות האדרנלין שלי.

קניית כרטיסים, הטבות וכו -> 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...