יום שבת, 15 ביוני 2019

אחסוניות סטאשר- stasher עשויות 100% סיליקון בדירוג פלטינה



מודה, אני אוהבת קופסאות! אבל, חייבת גמילה מהן דחוף!
מאוד קשה לי המחשבה בלעדיהן, אך זה שאנחנו במו ידינו הורסים את כדור הארץ, מכבידה עליי פי כמה. 

שוטטתי ברשת כדי לראות איזה אופציות קיימות, אילו פתרונות טובים יותר קיימים למצב ונתקלתי באחסוניות הסטאשר, גיליתי עולם שלם בתוך אחסונית, עולם שבו ניתן לעשות איתה הכל מהכל- לבשל על הגז, במיקרו, לאפות, להשתמש בה במקרר, במקפיא, בבישול סוואיד ועוד.

כך בעצם הבנתי את השוני הגדול שבין פלסטיק ל- 100% סיליקון, ההבדל הגדול ביותר הוא שהן קודם כל בריאות יותר, הן ידידותיות לסביבה, ניתן למחזר אותן ומעבר לזה ניתן להשתמש בהן אינסוף פעמים וכך בעצם לחסוך מאיתנו את ההחלפה של הקופסאות השכם וערב. מעבר לזה, ניתן לנקות אותן בקלות, אפשר להכניס אותן למדיח ואפשר פשוט לנקות אותן עם סבון ומים חמים. 

האחסוניות המהממות מעוצבות בארה"ב ומיוצרות בסין, הן גמישות מאוד, מתאימות לכל אחסון באשר הוא, הן מגיעות ב- 3 גדלים: קטן- עד כ-290 מ"ל, בינוני עד כ- 440 מ"ל וגדול עד כ-1990 מ"ל והן מגיעות במגוון צבעים. הן כל כך יפות וזה שבה אותי ברגע, אני אוהבת סטיילינג גם במטבח.




שני טיפים משמעותיים מתוך האתר של סטאשר-
1. ניקיון יסודי של האחסוניות ניתן לבצע בעזרת משחה שתכינו בקלות בבית- יש לרקוח משחה מסודה לשתייה, חוצץ ומים, משחה מחומרים אלו תעזור לכם להוציא כתמים בשקיות האחסון ו/או גם בכל מוצר שנוצר בו לכלוך מעיק. 
2. האחסוניות מאושרות ע"י הרשות אבטחת התעבורה האמריקאית לנשיאת נוזלים, בשל השקיפות שהן ובגודל הקטן ולכן ניתן לעבר איתן עם כמות הנוזלים המותרת לטיסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...