יום שבת, 15 ביוני 2019

מתנות: ליום יום, לסוף שנה, עם יופי נפלא ומשמעות עמוקה






כמו בכל סוף שנה, אני עומדת בפני החלטה חשובה, מה נקנה לילדי הגן ולצוות הגן. 
מי שחשב שלהיות ועד במסגרת של הילדים זה משחק ילדים, לא הבין את המשמעות ו/ או את האחריות שבזה.
השנה עברנו תלאות רבות בגן ובצהרון של אופק, אך יחד עם זאת, אני לא שוכחת את כל הרגעים הנפלאים ואת הצמיחה של ביתי כשצוות האם של הגן נכח ונתן מעצמו 200% לטובת הילדים. 
הגננת של אופק יצאה לחופשת לידה באפריל, לכן כבר מאז תהיתי ביני לבין עצמי מה ניתן לרכוש עבורה כדי שיישאר לה כסמל הערכה, לא עוד מתנה לפי מבצעים אלא מתנה ערכית עם מסר, כזו שתוכל ללוות אותה בהמשך שנות עבודתה. 
חיפשתי לא מעט ברשת ואף התייעצתי עם חברות, בעלות ניסיון רב יותר בתחום, עד שנתקלתי במודעה אחת ומשם הבנתי שסיימתי לחפש, מצאתי את המתנה המיוחלת.

מצאתי את דנדי-תכשיטים עם חשיבה חיובית זה בית של עיצוב תכשיטים עם משפטים/ מילים, מעוררות השראה ו/או חשיבה חיובית. כאלו שכולם ישמחו להיות חלק מהם, לענוד אותם במקרה של תכשיט, או לצרף לצרור המפתחות במקרה של מחזיק מפתחות עם משמעות.
התכשיטים מאוד עדינים, הם יעטרו כל אחד ואחת בצורה נפלאה, בדרך שבה הם יהפכו חלק ממנו ולא באופן מעיק.

ראיתי באתר של דנדי צמיד עם מילה מעצימה- תודה- מילה אחת, עם משמעות גדולה, כזו שלכל אחד נעים לקבל, מילה שכולנו אוהבים לשמוע ונהנים לומר. אני כבר רואה איך קרן, הגננת של אופק, תענוד את הצמיד ותהנה ממנו, כמו כן, להביט בו מפעם לפעם ולהיזכר, שיש ילדים שמודים לה על עצם היותה היא ועצם עבודתה איתם. 
                             
בנוסף, צד את עיניי מחזיק מפתחות עם מסר ענק- "חינוך הוא הנשק החזק ביותר לשנות את העולם", עם מסר כזה אין עוד מילים שצריך או כדאי להוסיף, זה אומר הכל כולל הכל. אני חושבת שכל איש/אשת חינוך יסכימו עם המשפט המעורר הזה, יזדהו איתו ויעריכו את כל מי שייתן תשומת ליבו לכך. 
                             
ממליצה בחום לקרוא על  דנדי, דרכה בעולם, על הדרך שעברה עם מחלת הפיברומילאגיה, על הכתבות שנכתבו עליה, הבלוג שהיא כותבת ובכלל להתרשם מאישיותה, להבין מה עומד מאחורי המותג ולהתחבר לרעיון מאחורי המילים. 


פרטים ליצירת קשר-
פוזיטיב דנדי
positivedandi@gmail.comטלפון : 054-7256124



*הצמיד התקבל להתנסות וסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...