יום שני, 22 באפריל 2019

הספר סבתא טורבו מאת איריס אליה כהן




"סבתא טורבו" ספר מקסים ביותר, הומוריסטי וכייפי, שכתבה איריס אליה כהן, כתיבתה בגובה העיניים, לא מתייפייפת, קולחת, מפתיעה ועם הרבה הומור משובח, כתיבה שנתנה לי להרגיש חלק מכל סיטואציה ומלבד זאת גרמה לי לרצות להמשיך לקרוא בו, כך שהתחלתי לקרוא וסיימתי את הספר בזריזות.
אני מעדיפה לקרוא את כל הספרים לבנות לפני שאני מקריאה להן, אני אוהבת להיות מוכנה מראש לקראתן, לקראת השאלות או אם יהיו דברים לא ברורים, ומלבד זאת אני מאוד משתדלת להעלות סיטואציות מחיי היום יום שלנו ולחבר אותן לספרים. 

הספר אומנם פונה לגילאים מבוגרים מגילן של הבנות שלי, בת שלוש ובת שנתיים, אך אני כנוהג, מחפשת תמיד לשלב עבורן גם ספרים לגילאים מבוגרים יותר, אני מאמינה ששפה אפשר לפתח מגיל צעיר, כמו כן את החיבור לספרים. כבר מטרום לידתן הן שמעו אותי מקריאה ואף שרה, בתחושה שלי, כדי לחבר ילדים לספרים יש להקנות להם את הרגל הקריאה מראשית דרכם בעולם.
 זהו ספר הילדים הראשון שכתבה איריס, לאחר שכתבה לא מעט ספרים למבוגרים ואף הייתה מועמדת לפרס ספיר. כשבספר הזה, סבתא טורבו, היא מספרת על ביתה שהפכה לבית מלון, מיוחד במינו, לא בית מלון שהכרתם עד כה. מה מיוחד בו אתם שואלים? למשל, בבית המלון הזה כל אורח בסיום הנופש צריך לנקות אחריו את החדר שלן בו  כמו כן, מסופר בספר על קרן-קרנינה, נכדתה האהובה שלעיתים הופכת המבוגר האחראי, על הקשר הנפלא ביניהן, על קשר שהוא קצת שונה מהמוכר לנו. בספר ניתן ליהנות מהחויות המשותפות של קרן, אלברט- החבר של סבתא (שמכניס גם אקשן לסיפור) וסבתא טורבו.

 את הספר אייר רמי טל, איורים נפלאים, יפים, הומוריסטים, כאלה שתהנו מהם מאוד ובוודאי גם הילדים. יש כמה איורים שהבנות ביקשו לראות שוב ושוב בשל היותם יוצאי דופן ופרופורציות במכוון. 

את הספר ניתן לרכוש ברשתות הספרים השונות, מחיר מומלץ 78 שקלים, הוצאת ידיעות ספרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...