יום שבת, 20 באפריל 2019

בר-מסעדה- הפיראט בר בראשון לציון

בר מסעדה פיראט בר בראשון לציון,http://the-pirate-bar.inforu.mobi/index.php הוא ללא ספק אחד המקומות יוצאו הדופן שהגעתי אליהם לאחרונה. מדובר בסיפון ספינה רחב ידיים שטומן בחובו חלל מסעדה גדול ונעים, חדרי אירוח קטנים ואינטימיים של עד כ-4 אנשים וחדרי אירוח של עד כ-30 סועדים. תוכלו לקבל הצצה בלעדית למקום בסרטון מטה, רק כדי לקבל המחשה, על מה אני כותבת  המקום יוצא דופן, חד משמעית כשנכנסים לא נשארים אדישים אליו, למראה הנהדר שלו, כמו גם, לכל השפע שמקבלים בו. 

כבר בכניסה למקום הבטנו, און ואני אחד בשני ואמרנו שאנחנו מוכרחים לבוא עם חברים לראות משחק ולאכול, יש במסעדה מסך ענק שניתן לשבת מולו ליהנות ממשחק טוב עם אוכל טוב וחברים טובים. והאוכל... הו האוכל... כל כך הרבה שפע ומגוון, אפרט מטה על מספר מנות מיוחדות בעיניי, אך שווה להיכנס לתפריט כדי לראות את כל ההיצע, לא מדובר במסעדה רגילה. 

מלבד זה, בשל היותו בר, יש בו אינסוף סוגי בירות, מכל העולם, בכל טעם, כל סוג שרק אפשר לדמיין, תוכלו לראות את כולם בתפריט הבירות. בנוסף, יש סוגי אלכוהול רבים, מכל הסוגים והמינים, גם אותם תוכלו לראות בתפריט האלכוהול

מנות פתיחה
נקניקיות ממולאות גבינה, צלויות על הגריל בעשייה מעולה, קראנצ'יות מבחוץ ונימוחות מבפנים. מנה יחסית גדולה כמנה ראשונה, שווה לחלוק אותה עם חברים. 


כנפי עוף מוקפצות בצ'ילי חריף מתוק, מגיעות בשני גדלים, עשויות נהדר ומוגשות על מצע של עלי בייבי ושומשום קלוי, שוב, מנה יחסית גדולה אז כדאי לחלוק בה. 

כדורי גבינה קראנצים מטוגנים, קראנצ'ים מבחוץ ונימוחים מבפנים, עשויים נהדר ולצידם רוטב שום שמאזן ואף מוסיף עוד צבע למנה. 


טבעות קלמרי מטוגנות, מגיעות על מצע של עלי בביבי ורוטב איולי עשבי תיבול משגע. הם עשויות בול במידה, היו מטוגנות מצד אחד טוב, אך לא יותר מידי, הן היו מעולות, לא צמיגיות, פשוט לאכול כמו גרעינים. 

קרפצ'ו בקר, אחת מהמנות שאני תמיד מזמינה במסעדות, מעין מנה שבזכותה אפשר לקבל רושם על הטכניקה של המבטח ועל דרך העבודה בו. היא נותנת לי סוג של אומדן מה עתיד לקרות בארוחה. הפילה בקר נא הגיעה פרוס דק דק על הצלחת, עם שמן זית מעליו, חומץ בלסמי וכמובן פרמז'ן. אם שואלים אותי, הייתי ממעיטה בפרמז'ן, עבורי אין צורך בכמות שניתנה לנו, ברור לי שהכוונה הייתה טובה, אבל אני באופן אישי מעדיפה הרבה בשר ומעט פרמז'ן על טוסט טעים וקראנצ'י. 

קרפצ'ו סלמון, הלו הוא הפילה של הסלמון, כבוש בצורה נהדרת בכבישה ביתית ולא תעשייתית, פרוס דק דק ומעליו בזקו שמן זית וחתכו מעט בצל ירוק קצוץ. 

מנת המגה שרימפס קלאסי, אחת מהמנות שהכי אהבתי!!! מדובר במנה מעולה של שרימפסים גדולים שגולגלו בשערות תפוח אדמה וטוגנו. כך שהמעטפת מדהימה כמו צ'יפס דק דק, בפנים השרימפס בשרני וטעים, והרוטב שום הוגש איתם, פשוט נתן קיק למנה בצורה מהממת. 






מנות עיקריות
סלמון גריל, מנה מעולה, 220 גרם של פילה סלמון, שהיה עשוי טוב בתנור, עם צריבה קלה מבחוץ, אך עם נימוחות ברורה בפנים, הוגש לצידו רוטב שמנת פטריות ובצל, יחד עם פירה טעים ועשוי במקום כמובן, פירה טעים, עשיר, כזה שלא בכל מסעדה יודעים להכין. 







מגה אנטריקוט, הווו אנטריקוט, כמה שנאכל ממנו וכשהוא עשוי טוב אף פעם לא ימאס לנו. מנה ענקית, עשויה במידה הרצויה, 600 גרם של אושר ותענוג לחיך, הוגשה עם ירקות צלויים, חצי ראש שום וצד עם שעועית (ניתן לגוון בתוספות לפי דרישה). 













צלעות כבש, הוגשו לנו צלעות ענקיות, מדובר על 350 גרם של צלעות כבש צלויות על הגריל, כשלצידם תפוחי אדמה קטנטנים אפויים, בליווי רוטב צ'ימיצ'ורי מקורי וביתי. 






שוק אווז, קיבלנו כ-300 גרם של שוק אווז במרינדה ביתית, הרוטב מעט מתקתק ובנוסף אליו פירה חמאתי נהדר. 







סטייק פרגית צלוי על הגריל טוב טוב מבחוץ, אך רך וטעים מבפנים, הוגש על מצע של תפוחי אדמה קטנטנים שנצלו טוב עם תבלינים טובים, כשלצידם רוטב ברביקיו



קינוחים 
סופלה שוקולד חם שהוגש עם גלידת וניל, עוגה חמה ונימוחה, עם טעם קקאו עז אך טעים בד בבד. 

קרם ברולה עמוק בטעמיו, הקרם עצמו היה מעולה! את שכבת הסוכר הייתי מעט מדקקת, אבל שלרגע לא תהיינה טעויות, זו מנה מעולה, הקרם עצמו כובש ואי אפשר לעמוד בפניו, אפילו שהבטן מלאה עד אפס מקום. זו מנת הקינוח המומלצת מבחינתי. 

מוס נוטלה שהוא המרכיב העיקרי במנה והבסיס שלה, יחד עם שכבת שוקולד לבן, ברוטב עשיר של פירות יער. 
מון בלאן, קרם מסקרפונה עשיר, חמאתי וטעים עם שערות קדאיף קריספיות ומעל הכל רוטב פירות יער מצומצם עם טעמים עזים שנותנים נופך לכל המנה.      



פיראט בר ממוקם בראשון לציון, באזור הבילוי השוקק חיים בעיר, ברחוב משה בקר 11, יש סביבו הרבה חנייה, באפור, בכול לבן, בחניונים. 
המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, 
א-ד 17:00-00:00
ה-17:00-01:00
ו- 12:00-02:00
ש-12:00-00:00
ניתן ואף רצוי להזמין מקום בטלפון 03-5444474

שימו לב שכדאי להצטרף לחברי המועדון של המסעדה, הנ"ל נותן 10% צבירה עבור כל ארוחה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...