יום שישי, 3 באוגוסט 2018

DAISO JAPAN – ענקית הקמעונאות היפנית המובילה הגיעה גם לראשון לציון




DAISO JAPAN פתחה השבוע את הסניף שלישי שלה בישראל, בראשון לציון, בסינמה סיטי. 
ביקרתי בחנות וכמובן שערכתי קניות, כל המוצרים בחנות במחיר קבוע של 10 שקלים בלבד ויש אפילו מוצרים במבצע של 1+1 ב-10 שקלים. 
פתיחת סניף ראשל"צ הייתה במעמד נשיא ומייסד הרשת, הירוטאקה יאנו (בתמונה מטה)


החנות מתפרשת על פני 550 מ"ר, ובה מגוון מוצרים, למבטח, לנסיעות, משחקים לילדים, ביגוד לקטנטנים, חפצי נוי לבית, מכשירי כתיבה, חומרים ליצירה, מוצרים לשיער, אביזרים לעיצוב ימי הולדת, מוצרי עשה זאת בעצמך, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים. חטיפים ועוד. 

בתמונות מטה טעימה קטנה מחלק מהמחלקות שמציעה DAISO JAPAN










הרשת שמה לעצמה כיעד להמשיך ולרגש את לקוחותיה ברחבי העולם עם מגוון רחב של כ-100000 מוצרים שונים, שמיוצרים במיוחד עבורה, עם איכות בלתי מתפשרת ומחיר באופן יחסי נמוך, לכל כיס, והכי חשוב מחיר קבוע של 10 שקלים. 

עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, זכיינית DAISO JAPAN בישראל אמר "אני בטוח שהצרכן הישראלי שיבקר בחנויות ייהנה מחוויית קנייה מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש". 

כמה מילים על DAISO JAPAN, נשיא החברה, הקים לראשונה בשנת 1972 דוכן רחוב קטן שבו נמכרו פירטים במחירים מוזלים וקבועים, לאחר הצלחת הקונספט התפתחה לרשת דוכני רחוב, בשנת 1991 נפתחה החנות הראשונה של DAISO, במהלך שנות ה-90 התרחבו לרשת חנויות מובילה ביפן עם קבץ גדילה מואץ ומשמעותי. 
בשנת 2001 השיקו את החנות הראשונה מעבר לים, בטיוואן. מאז ועד היום, הרשת גדלה וצומחת באופן תמידי כשהיא מונה כ-5000 חנויות ב-30 שווקים בעולם, ביניהם, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ומהשנה גם אצלנו בישראל. 


דוגמאות שונות לחלק מהמוצרים שאני רכשתי בתמונות מטה

הרכבתי סט של מיקי לבנות שלי
סט סיכות מקסים, היה בין המבצעים של 1+1

 מכשיר להכנת כיסונים, דים סאם וכו'

תיקי רחצה/ תיקי איפור- גדולים ויפים


סוגי צלחות שונות לטובת צילומי האוכל שלי 








עקבו אחרי DAUSO JAPAN ברשתות החברתיות:
אינסטגרם: @daiso_il  פייסבוק: @daisoisrael



שעות הפתיחה של החנות בראשון לציון:
ימים ראשון עד חמישי: 10:00-22:00
יום ו': 10:00-16:00
שבת : 10:00-23:00

כתובת: ילדי טהרן 3 ראשל"צ, מתחם G סינמה סיטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...