יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

"סוגרים הכל לדירה"- טיפים לפני מעבר דירה ו/או שיפוץ



לקראת תחילת שנת הלימודים וכשפנינו לכיוון ראש השנה, רובנו מתארגנים מחדש, בין אם מדובר במעבר דירה ובין אם מדובר בשיפוץ לתחזוקה ו/או חידוש הבית.
אני אוהבת לחדש את הבית, כל פעם פינה/ חדר אחר וכמובן לפי צורך. 
אנחנו כצרכנים חייבים להכין את עצמנו מראש לפני כן, כדי למנוע אי דיוקים, אי נעימויות, וטעויות מול הקבלנים, נותני השירות והספקים. פה נכנסת לתמונה קבוצת הקנייה הגדולה בישראל "סוגרים הכל לדירה" ומציעה לנו מספר טיפים שימושיים.

הטיפים:
1.חברת ניקיון- יש לדרוש מהחברה הסכם ובו פירוט מה יכלול הניקיון. אילו שטחים של הדירה כלולים בעסקה, האם המחיר כולל חומרים או שעלינו לקנות? כמו כן, יש לוודא האם משתמשים חומרים מסוכנים והאם יש להם התמחות בשימוש בהם. מי בפועל יגיע לביצוע הניקיון, מספר העובדים, כמו גם הלו"ז לביצוע, תאריך ושעות העבודה.

2.הובלה- יש להכין לפני ההובלה רשימה של כמות ארגזים, ותכולת כל הבית שמעבירים. יש לשקף למוביל שאתם מעדיפים שיגיע לראות את כל התכולה, כך לא תיתקלו בבעיות או בקשות לתוספות כסף. 
כמו כן, עליכם לעדכן אותו האם ניתן להוריד הכל במעלית/ מדרגות, או שמא יש צורך במנוף. יש לא מעט ביניינים/ בתים שיש להכניס אליהם את הדברים דרך המרפסות/ חלונות ויטרינה גדולים שכן המעלויות צפופות ו/או חדר המדרגות יחסית קטן ולא להעביר בו את התכולה הגדולה כגון, סלון, ארונות וכו.
בדרך כלל אם תזמינו מנוף, זה יהיה דרך המוביל והוא יהיה לשירותכם במשך כשעה.  מדובר בתוספת עלות משמעותית. 
לאחר בחינתם הדברים יש לבקש מהמוביל בכתב את הצעת המחיר הכוללת את כל הנדרש. 
בנוסף, תוודאו שיש ביטוח למוביל, כך שבמידה ודבר מה נשבר או נעשה בו נזק תוכלו לקבל פיצוי הוגן. 
יש הבדל במחיר ההובלה עם ביטוח ובלי ביטוח. 

3. שיפוץ- במידה והחלטתם לקחת מעצב/ת, דירשו מהם מסמך מפורט ובו כל הנדרש לביצוע, מבחינת גודל וכמויות. כשהכל כולל הכל כתוב בו, פירוק מטבח, אינסטלציה, דלתות, ריצוף, חשמל וכו'. לאחר קבלת המסמך תוכלו לפנות למשפצים ולבקש הצעת מחיר עבור כל חלק בנפרד או ביחד, יש משפצים שמבצעים את כל הנדרש עם קבלני משנה ויש כאלו שמתמחים רק בתחום מסוים ותו לא. 


כלל ברזל לגבי כל אחד מהכתובים מעלה, תמיד כדאי להגיע לנותני שירות דרך המלצות אמיתיות של קרובים. כך שתוכלו גם ללכת לראות את העבודה אם מדובר בשיפוץ, או לחלופין לקבל חוו"ד על העבודה כשמדובר במוביל או ניקיון לדוג'. 


לעוד מחירים קבוצתיים ובלעדיים לחבילות מוצרי חשמל,מקלחונים, מזרנים, ארונות הזזה, תאורה, מזרנים, והמלצות של הדיירים על נותני שירות, כנסו לאתר של "סוגרים הכל לדירה"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...