יום רביעי, 30 במרץ 2022

שוקולד "פנדה" משנה את כללי המשחק

 


                                     

מותג השוקולד הטבעוני "פנדה" שנקי מחלב מלא בטעם נפלא, שוקולדי וקרמי במיוחד משיק עיצוב חדש, מבפנים חוץ ומבחוץ טעמים מפתיעים ומתרחב לשוק הבינלאומי בארה"ב, דניאל ואליה ברקת, יזמי: "משאבים רבים הושקעו בתוך המיתוג מחדש" . באופי - מששע, אופטימי ומלא בקסם, וגם פוד-אפילי, מושך ובינלאומי" 

                                     

פנדה, מותג השוקולד הישראלי הנקי מחלב, חול מהפיכה כשהשיק לפני מספר שנים, טבלה בטעם ובמרקם זה לשוקולד חלב. הקהל הטבעוני התלהב, המכירות זינקו ומפעל הייצור שהואקם בירושלים ועבר בהמשך לטבעון, צריך להתרחב. עכשיו, לאחר שהשלים גיוס מהציבור, לכמה הגיוס הגבוה ביותר שהיה עד כה. שנחשב לחשבון מימון המונים להשקעות 6.5 מיליון ₪), מרנן המותג את נראותו ומשיק עיצוב חדש למוצרי מטרת המיתוג החדש להרחיב את הפנייה גם לקהל המקטינים, המהווה, על פי ההערכות, כשליש מהאוכלוסייה, וכן לרגל החדירה לשוק הבינלאומי. השקת האריזות החדשות תלווה בפרס פרסום דיגיטלי ובמבצעי השקה מיוחדים.

בנוסף לשינוי העיצובי של האריזות, משנה שוקולד פנדה גם את צורת הקוביות. הטבלאות והטיפים עברו שדרוג ווקיבלו עיצוב מיוחד שמעניק חוית טעם משופרת, עם מילוי יותר ופריסה מושלמת של הקרם והציפוי בכל קובייה, מה שמעניק למוצר חוית 'ביס' חדשה.

                                         

פנדה הוא ממתק שוקולדי טעים, קרמי ונקי מחלב. הייחודיות של המותג היא בהיותו זה לגמרי בטעמו לשוקולד החלב המקורי. שוקולד פנדה משלב בין הנאה, טעם ומרקם, ושמירה על החי. החברה הוקמה על ידי דניאל ואליה ברקת, אשר חיפשו מענה לצורך אישי, למוצר שוקולדי ייחודי שיעניק את החוויה החלבית והקרמית גם בגרסה הטבעונית. לאחר שנים של ניסיונות במטבח הביתי, פותח את המתכון המנצח, ויחד עם תמיכתה ההדוקה של הקהילה, עבר מוצר לייצור שיוכל וכנס בקצב הביקוש. כיום, נמכרת סדרת מוצרים בכל רשתות טבעיות, ברשתות שיווק נבחרות ובארצות הברית.

סדרת מוצרים בעיצוב החדש של פנדה כולל טבלאות ממתק שוקולדי ב- 9 טעמים: קלאסי, קרם בוטנים, קרם נוגט, שברי אגוזי לוז, שברי קרמל ומלח גס, לבן, לבן עוגיות, מריר במילוי קרם קפה ומריר במילוי קרם קוקוס. תוספתוקת פנדה חטיפים בטעם שוקולד בתוספת פיסטוק חלבה, חמאת בוטנים וקורנפלקס, נוגט ופצפוצי אורז וקוקוס קלוי.

                             

"הפתענו לגלות שלמרות הצמיחה החדה והחדשות בתחום המזון הטבעוני, אין כמעט ממ שוקולד חלב טבעוני שוק שיווקי", אומר דניאל ברקת, מבעלי החברה, "אז התחלנו כשנה וחצי לשוק את הפנדה בארה"ב דרך מכירות אונליין. הביקוש הרב גרם לנו להבין שיש פוטנציאל אסקי גדול, אנחנו מרחיבים את הפעילות לרשתות השיווק בארה"ב". אמרו, החזון של פנדה הוא להגיע לעידן בו ממתק שוקולד טבעוני יהפוך מאלטרנטיבה לברירת מחדל ויחליף את השוקולד החלבי היום-יומי.

כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ורבנות טבעון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 21.90 ₪ לאריזת 100 גרם; 8.90 – 10.90 לחטיף 45 גרם (לפני מבצעי הנחות).

להשיג ברשתות הטבע והשיווק ברחבי הארץ.

***התקבל לסקירה

             

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...