יום שישי, 6 בספטמבר 2019

עוף טוב, מכניסה את הכייף והשניצל הטעים גם לכריכים




עוף טוב, החברה שידועה בעיקר בשל השניצלים הטעימים שלה (ולא רק), משיקה את השניצל הביתה בטאץ' מתובל. מדובר בנתח עוף שלם מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, ללא הורמונים, 100% רכיבים טבעיים וטעימים מאוד.
עם שלושה קטנטנים אני תמיד מחפשת פתרונות איכותיים וטעימים, לצד זה שהכנתם תהיה מהירה וקלילה מאוד. בד בבד אני אף פעם לא מוותרת על איכות המוצרים, זה משהו שמאוד חשוב לי באופן אישי, ועל זה אני לא מוותרת ולכן דבקה במוצרים כמה שיותר קרובים לצורתם הטבעית.



אני מאוד משתדלת שזה לא יהפוך להיות עניין בשגרה, אבל בהחלט רוכשת מוצרים מוכנים להכנה מהירה הביתה. אני אמא שעובדת במשרה מלאה ומעדיפה לרוב ליהנות עם הילדים בזמן החופשי בין המסגרות והחוגים ולא להיות במטבח. אני בוחרת באיזון בין הדברים, מעדיפה להיות נוכחת בחייהם של הילדים, לבלות בערב עם בעלי כשהם ישנים ואחת לשבוע לערך לאכול אוכל מוכן.



בנוסף לכך, בשל עניין הגיוון בתכולת הכריכים, החלטנו להתנסות בשניצל עוף החדש של עוף טוב. גילינו שהוא טעים מאוד, מזין, משביע שכן מדובר בחזה עוף אמיתי, כזה שילדים וגם אנחנו המבוגרים מאוד אוהבים. אני חושבת ביני לבין עצמי ששניצל זה באמת אחד המאכלים שכולם אוהבים, עוד לא הכרתי מישהו לא אוהב. מעבר לזה מדובר בארוחה לכל דבר, אפילו שהפעם היא בכריך. 



את השניצל עוף בטאץ' מתובל תוכלו למצוא בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות, והוא יעלה לכם כ-36 שקלים לערך לאריזת 600 גרם, המוצר בכשרות אויברך מהדרין. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...