יום ראשון, 4 באוגוסט 2019

ספי ארט דיזיין- כי אומנות ואיכות חייבים להיות שלובים יחדיו




אני מאוד אוהבת עיצוב, אם כי, לעיתים מתקשה להגיע להחלטות ו/או רעיונות, הפעם החלטתי ללכת עד הסוף עם הרצון שלי ולחפש בדיוק מה שאני אוהבת והכי חשוב, דרך אתר אינטרנט. כי מה לעשות, כאמא, שעובדת במשרה מלאה בבוקר ומשרה מלאה עם 3 קטנים בערב, פשוט אין לי זמן. 
וכך, יצאתי לדרך, שוטטתי לא מעט עם בעלי שיחיה, באתרי אינטרנט שונים במטרה להגיע לתמונה ו/ או יצירה כלשהי שתשבה אותנו. 



המטרה- להלביש את פינת האוכל שלנו
הדגשים- לא להוציא מעבר לכ-500 שקלים, לחפש משהו שידבר אלינו בצורה מושלמת, שיכניס אור וקצת זוהר לפינה שבה כולם מסתכלים אחד על השני, בכל ערב, ובסופי שבוע בכל הארוחות, כמעט. 
הפרטים- מדדנו לפני את הקיר בפינת האוכל, כדי שנוכל לשער מה מתאים מבחינתנו למקום, ללא עזרה או עצה של מעצב. 
 
פינת האוכל שלנו לפני


וכך, מצאתי את עצמי באתר של ספי ארט דיזיין, נשאבת ומחפשת בשקיקה, כשלפניי פרוסים אינסוף אפשרויות, החל מהאפשרויות להדפסה, דרך המגוון של התמונות, סוגי הטכניקות השונות שניתן לרכוש בו, וכמובן שאי אפשר לפספס את זה שהאתר סופר ידידותי למשתמש, הוא מאוד נוח, מקוטלג היטב וגם אתם כמוני, יכולים לבלות בו שעות ארוכות. מה שבטוח הוא, שלאור כל האפשרויות הרבות, כל אחד יכול למצוא את שאהבה נפשו, בזה אני בטוחה. לאחר שחקרתי לעומק, הבנתי שלבעלי האתר אהבה אינסופית לאומנות, זה תחום שמלווה אותם והם נושמים אותו, זה לא רק עסק לשם העסק, מדובר בביטוי לאהבה גדולה מאוד בחייהם.


התמונה המודולרית שבחרנו

אנחנו בחרנו בתמונה מודולרית מעלה שבנויה משני חלקים, מלאה באור מצד אחד אבל שמספרת סיפור מצד שני, שכל מי שיסתכל על הפנית אוכל יוכל להרגיש מה שאנחנו מרגישים בה וליהנות מפינת החמד שלנו כמונו, לפחות ;)

פינת האוכל שלנו לאחר תליית התמונה


תוכלו למצוא את ספי ארט דיזיין גם בפייסבוק מלבד זאת, כדאי לכם מאוד להיכנס ולהתרשם מהמגוון הרחב, מעבר לזה תוכלו להיעזר ולשאול שאלות לאורך כל הדרך. יש מענה אנושי וראוי ביותר, כזה שיהיה נעים לכם שילווה אתכם במהלך הקנייה ולאחריה במידת הצורך. 

ניתן ליצור קשר בטלפון- 0775304127, או 
במייל sefiartdesign@gmail.com

קוד קופון 5% הנחה- מוגבל עד 30.8.19 לתמונות הבית , קולז'ים , הדפסת תמונות בלבד ללא אלבומים - הקוד כך DIKLA5 ובנוסף בקניה מעל 300 ש"ח משלוח חינם .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...