יום ראשון, 3 בפברואר 2019

מסעדת כיופים- כפרית ושובבה, עוקצנית ומשרה שלווה


מסעדת כיופים הינה מסעדה עם קילומטרז' ארוך, שהחלה את פעילותה בשנת 1994 וניתן להרגיש את הניסיון הרב שצברה בדרך. האוכל במסעדה מאוד מגוון ופונה לקהלים שונים, שכן היא מציעה מגוון רחב של טעמים ואפשרויות קולינריות, תפריט המסעדה מאופיין בנגיעות מכל העולם, איטלקי, אמריקאי ועוד. המסעדה גדולה ורחבת ידיים, ניתן לערוך בה אירועים, ואף יש בה חדרים פרטיים בהם ניתן לערוך ארוחות פרטיות, מסיבות משפחיות ועוד. השף רמי תורג'מן מנצח על המטבח, כשבראש הראשונה המטבח משתמש בחומרי גלם איכותיים וטריים. 
ראוי לציין שהמסעדה שוכנת בצמידות לחנות אקססוריז גדולה לבית, בה תוכלו ליהנות משפע מוצרים, מגוון צבעים ופריטים שיעזרו לכם לקשט את הבית בטוב טעם. 

פתחנו את הארוחה בסיידר חם וכך התחלנו "לחמם מנועים" :)








x

לאחר מכן, פתחנו בארוחה המופלאה, שכללה מנות רבות וטובות, מקבץ מתוכן תוכלו לראות ולנסות להרגיש דרך המסך :)

פוקאצ'ת הבית, שהגיעה חמה, רכה, עם ריח משגע יחד עם שמן זית איכותי ושום קונפי מטריף וטעים

פרחי כרובית מטוגנים, שהגיעו חמים וקראנצ'ים כמו שאנחנו אוהבים על מצע של יוגורט מעקצץ ומחדד טעמים


חציל קלוי בתנור עם טחינה נהדרת וסלסת עגבניות מתובלת ועוקצנית בפני עצמה (הוגש עם לחם דגנים, לא צולם), המנה הינה מנה גדולה ומספיקה לפחות לשני סועדים.

פטה כבד עוף עם טוויסט, הכבד הוגש עם בצל ירוק שמאוד החמיא לו ולצידו הייתה ריבת בצל נהדרת עם מעט קינמון

מרק בצל סמיך, עמוק, עשיר מאוד עם קרוטונים ומוצרלה חרוכה, מנת המרק גדולה וכדאי לחלוק אותה

לחמג'ון על פוקצ'ת הבית, עשויה במקום, רכה, נימוחה עם המון בשר בקר וטחינה ירוקה. המנה באופן כללי מאוד גדולה ושווה מאוד לחלוק בה. 


ראשית עליי לציין שגודל כל המנות העיקריות גדולות, כדאי ואף עדיף לטעמי להזמין ולחלוק, שכן כך ניתן ליהנות ממספר מנות, כשכל אחת מהמנות יכולה לזרוק אתכם לכיוון אחר בשל התפריט המגוון. 

מבחינתי אחת המנות הכי טובות ומיוחדות הייתה מנת הטורטליני פטריות וריקוטה, ברוטב שמנת בטטנה ופרמז'ן מנה שאני לבטח אחזור לאכול, היא מיוחדת, יוצאת דופן והיא מנה שלא טעמתי עדיין במסעדה אחרת. הקרם פטריות נימוח,  הבטטה מעט מתקתקה והפרמז'ן מאזן את הכל עם מליחות כשהבצק דק במידה והביס פשוט אלוהי!


מנה נוספת שהייתה לי מאוד טעימה וגם אותה לבטח אחזור לאכול הינה, מנת הניוקי ארבעה טעמים, במנה ערמונים, פטריות פורטבלו, רוטב שמנת ופרמז’ן, מנה קרמית, עם חצאי ערמונים נגיסים, בליווי פטריות טריות וניוקי שעשויים נהדר. 

פפרדלה ראגו, עם פסטה רחבה רוטב עגבניות וראגו בשר בקר 



סלט הטרה רוסה,סלט עשיר, עשוי בקפידה, קצוץ כג'וליינים המכיל  סלרי, סלק, גזר, קולרבי, צנון, עלי בזיליקום ונענע ברוטב חומץ וחרדל, סלט מרענן, טרי טרי עם ירקות קראנצ'ים  ותיבול יוצא דופן 

פילה דג סלמון בגריל, על מצע ירקות בגריל ברוטב עשיר של עשבי תיבול, שמן זית, לימון ושום  עשוי בקפידה, נימוח ורענן בד בבד. הירקות צלויים וקלויים על הגריל מה שמוסיף נופך נוסף למנה. 


סטייק אנטריקוט ברוטב יין אדום מתקתק בליווי פירה חלבי







ראוי לציין שגם מנות הקינוחים הן גדולות ושווה לחלוק בהן, כזו אני, אוהבת ליהנות מכל העולמות :) 
ממליצה בחום גם לכם. 

שוויצריה הקטנה- הכלאה מבורכת בין  עוגיית מרנג, קרם מסקרפונה, שוקולד מריר, שוקולד לבן, כל אחד מהמרכיבים מביא איתו משהו אחר, מריר, מתוק, קרנצ'י וקרמי. יחד הם יוצרים הרמוניה בפה 





עוגת הרד וולווט הופיעה בקיר הספיישלים במסעדה, מדובר על עוגת גבינה בשכבות ובה קרם גבינה עשיר, וניל ופטל. יוצאת דופן ומרתקת בטעמה.




עוגת גבינת ניו יורק, עוגת גבינה עשירה מאוד!!!! על בסיס קראנץ' עוגיות חמאה. היא ללא ספק הפייבוריטית שלי, עוגה מעולה, אי אפשר לדרוש טובה ממנה. 




עוגה ללא סוכר, עוגת שוקולד מריר עשירה מאוד, רכה, כבדה בדרך טובה והכי חשוב מתאימה לכל החפץ בקינוח ללא סוכר.



עובדות ששווה להכיר בנוגע למסעדה:
*למסעדה מועדון חברים שניתן להצטרף אליו ללא תשלום והוא מקנה 10% הנחה בכל ביקור, 50 שקלים מתנה ביום ההולדת ו-2 כוסות יין ביום נישואין.
*במסעדה מתקיים ערב שירה בציבור משגע אחת לחודש
*תפריט המסעדה מתחדש אחת לשנה
*בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון מנות לטבעוניים, צמחוניים, ללא גלוטן
*המסעדה ממוקמת בירקונים 58, ניתן להזמין מקום בטלפון 073-7585663
*שעות פתיחה - א-ה 09:00-23:00 ו- 08:30-23:00  וביום שבת 10:00-23:00 ארוחות בוקר עד 12:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...