יום רביעי, 2 בינואר 2019

HydraFacial- טיפול פנים בחצי שעה, עם כאב מינורי ותוצאות שכולם רואים


כששמעתי על הטיפול המהפכני הזה, הייתי סקפטית, כהרגלי ;)
כזו אני, אוהבת ומעדיפה להתנסות על עצמי/ בעצמי כדי להאמין וללמוד דברים חשים.
וכך היה, תחמתי לי חלון זמן ממש מוגבל של כחצי שעה לטיפול, כפי שהבטיחו, והלכתי לערוך את טיפול הפנים עם מכשיר ה- HydraFacial בקליניקה של ד"ר אברי רווה כי אם כבר לנסות טיפול חדשני, אז אצל הטובים בתחום כמובן. הפנים הן הכרטיס ביקור שלנו, לא לוקחים צ'אנס עליהן ואני באופן אישי לא עורכת על שלי ניסויים...
מכשיר ה- HydraFacial אומנם נראה כמו חללית עם מערך שיגור טילים, אך במראה מטעה, מדובר במכשיר מדליק עם יכולות מופלאות, כאלו שעד היום לא חשבתי שקיימות. 
על הטיפול ושלביו כתבתי גם לפני פה, אך אני בוחרת בכל זאת לספר לכם על השלבים שוב, מתוך ניסיון ולא תאוריה.
תחילה ניקו לי את הפנים טוב טוב, בעזרת תכשירים שונים, טרם התחלת השימוש במכשיר.
לאחר מכן, הגיע הפילינג הנהדר שהייתה לו תחושה חולית כמו כל פילינג ומטרתו הייתה לחדש את העור כמובן וקילוף השכבה העליונה של העור. השלב הבא היה עבודת ניקיון אינטנסיבית של הפנים, את כל מה שלא נדרש להיות שם כמו אינסוף הקומודונים (שחורים), הסרת שאריות לכלוך מכל סוג שהוא בעור, בעזרת הידית שניתן לראות בתמונה מטה אשר עליה מלבישים ראשים שונים לטובת כל עבודה. בשלב הזה בוצעה עבודת יניקה בלתי מתפשרת, שפשוט שואבת מהפנים את כל מה שאין צורך בו ו/ או אינו מחמיא לפנים. לא תיארתי לעצמי שבפעם הראשונה בחיי כשמנקים לי את הפנים ניקוי עמוק לא אבכה, אך המכשיר המופלא הזה, אכן שאב את כל הג'אנק שאין בו צורך ללא בכי וללא כאב יוצא דופן.
ידית קטנה ושובבה, בה מחליפים ראשים בהתאם לעבודה הנדרשת
השלב השלישי והאחרון הינו החדרת לחות בצורה מוגברת ונוגדי חמצון, מטרת אלו לשמור על הפנים, להתפיח אותן, לגרום להם לזוהר ולתחושת התחדשות ורעננות בדיוק כפי שמתקבלת אצל הכוכבות הגדולות בעולם. 

ממליצה בחום לכל מי שעסוק ללכת להינות מטיפול יופי כזה, הזריזות בביצוע הטיפול היא ללא ספק אחד מהדברים הכי טובים שמצאתי בו. מלבד זה, נעים ומוערך מאוד העניין שלא יוצאים מהטיפול חבולים בשום צורה וכמובן שגם לא סובלים במהלכו או כואבים בעת ביצוע הטיפול. 
אין ספק שהוא מושלם עבור אנשים עסוקים, נשים וגברים כאחד, טיפול יופי כזה בחצי שעה זו המצאה מדהימה בעיניי, עבורי זה מהווה פתרון הולם וחיובי. 





מטה בתמונות ניתן לראות את ד"ר אברי רווה עובר בדיוק את אותו הטיפול כמוני אצל ורה האלופה, אחרי שראה את ההצלחה אצלי מיד ביקש שוב לעבור טיפול פנים מידיית ;)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...