יום שני, 24 בדצמבר 2018

חטיפטף- חטיפים בריאים לקטנטנים


  

פרינוק מתחדשים ואנחנו בבית טועמים :)
הבנות שלי מגיל חצי שנה אוכלות פירות, הן מאוד אוהבות וסבתא שלהן (אמא שלי) הקנתה להן הרגל שבבוקר כארוחת ביניים הן מקבלות פרי טחון/ חתוך, וכארוחת מנחה אחר הצהריים כשקמים מהשנ"צ גם הן אוכלות פרי. 
כפועל יוצא מזה כשהיו קטנטנות (היום בנות כמעט שנתיים, ובת שלוש) חיפשתי לא מעט פעמים דרכים נוחות להזין אותן וגם להקל על עצמי. אני מודה, כאמא, לא תמיד התאפשר לי להכין מחית פירות לפי הצורך בבית ולעיתים רכשתי מחיות של 100% פרי שמבחינתי היוו תחליף ראוי. 
המחית החדשה מבית פרינוק, הינה מחית שמגיעה בפאוץ' ומכילה 120 גרם, היא מאוד נוחה לשימוש, ניתנת לסגירה ולשימוש עד 24 שעת מרגע הפתיחה וכמו כן נוחה לאחיזת התינוק/ הפעוט. 
חשוב לציין שהיא עשויה בדרך מיוחדת בה נשמרים הויטמינים והמינרליים החיוניים לתינוק, היא עומדת בדרישות התקן האיחוד האירופי המחמיר. התוספת היחידה לפירות הינה ויטמין C ואין במוצר תוספות אחרות.
היא מגיעה במגוון טעמים ושילובים, הבנות שלי התענגו על זה, על אף העובדה שבגדול זה לא מיועד לגילן. 

אופק וארבל מתענגות על פינוק הפרינוק שלהן




חטיף אורז אפוי לתינוקות, החל מגיל חצי שנה, החטיף עשוי מאורז ומשולבים בו טעמים שונים כמו: אוכמניות, ירקות ובטעם טבעי. 
החטיף רך, נימוח, ונמס בפה, הוא נהדר בהקניית הרגלי אכילה לקטנטנים, התינוקות יכולים לאחוז בו בקלות והוא מותאם במיוחד עבורם. בכל חבילה 18 חטיפים שמגיעים כזוג בכל אריזה, מה שמאפשר לנו לשמור על טריות ועל כמות קטנה כנדרש בשלב הזה. 


ועכשיו לשוס האמיתי, הגרלה!!!!
החלטתי להגריל בקבוצה שלי בפייסבוק "מאמות ראשון לציון והסביבה" 4 חבילות חטיפים- איזה כייף!!!
כל הפרטים פה- הפוסט שמוביל להגרלה.
בהצלחה!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...