יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

מכשיר HydraFacial- טיפול פנים חדשני בחצי שעה




רוב האנשים שאני מכירה רוצים להראות צעירים מגילם, כפי דאנחנו חווים ורואים את כל השחקנים, זמרים והפרבונות השונות ברשת. אני מנסה תכשירים חדשים וטיפולים חדשים וכל אחד מהם שמוצלח אני שמחה לחזור לדווח ואף להמליץ לכם ולכל מי שקרוב לליבי.
טיפול פנים מהיר לעור זוהר וקורן עם מכשיר ה- HydraFacial החדשני בו משתמשות כוכבות הוליווד כמו קימי, בריטני, ביונסה ועוד הינו ה- דבר החדש בשוק הקוסמטיקה, זה שבעזרתו הפנים הופכות לזוהרות יותר, קורנות וחלקות. 
המכשיר מנקה באופן עמוק את עור הפנים, הוא מנקה שאריות לכלוך, מטשטש קמטוטים וקמטים, משפר את גמישות העור, מתפיח אותו, ממצק אותו, משפר את הכתמים שנצבאו עם השנים, מטפל בעור שומני ומטפל בנקבוביות גדולות-אלו שלצערי בדרך כלל מלוות בקומודונים, או בשמם האחר "שחורים", אותן נקודות שאסור בתכלית האיסור להוציא לבד שכן בדרך זו הנקבוביות גדלות עוד יותר ו"נסדקות".
הטיפול בעזרת מכשיר ה-HydraFacial אורך כ-30 דקות בסך הכל וכולל שלושה שלבים:
הראשון- ניקוי עור הפנים ופילינג, אשר מקלף את השכבה העליונה ומחדש את העור.
השני- הסרת שאריות לכלוך מהנקבוביות בעזרת פעולת יניקה, ולאחר מכן, הזנת העור בלחות.
השלישי-החדרת לחות מוגברת ונוגדי חמצון.

להבדיל מכל מה שהכרנו עד היום, בעזרת טיפול היופי במכשיר לא יוצאחם חבולים, עם פצעים וכו, כפי שלעיתים קורה בסיום טיפול פנים. מדובר בטיפול מהיר, ממוקד שבסופו הפנים תהיינה זוהרות כמו של כוכבות הוליווד.

לדברי ד"ר להבית אקרמן – מומחית בינלאומית לרפואת עור אסתטית: "כמה פעמים יצאנו מניקוי שחורים פצועים ונפוחים? המכשיר החדש עושה סוף לתופעה זו באמצעות 3 שלבים מדויקים, עדינים ואחידים: ניקוי, פתיחת נקבוביות ע"י ואקום והחדרת לחות ונוגדי חמצון. זו השיטה הטובה ביותר לטיפול וניקוי פנים ורק כך נצליח להיפטר מהתאים המתים, העור השמן והנקבוביות המורחבות, ללא צורך בזמן התאוששות". מחיר הטיפול לצרכן: 1000 ₪ . ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...