יום חמישי, 26 ביולי 2018

וורטר אורגינל - Werther's original





וורטר אורגינל, סוכריית החמאה הנצחית שלי, זו שעלתה לארץ בשנת 1970,  לאחר כ-70 שנות ייצור בכפר קטן בגרמניה (שכדרך אגב נקראת על שם הכפר).עד היום משתמשים במתכון המשפחתי והמקורי, אשר מוכרב מרכיבים טבעיים של חמאה, שמנת והמון אהבה.
 היא ללא ספק אחת מזכרונות הילדות והמשפחה שלי. בשנות ילדותי, שנות ה-80 המוקדמות היינו מחכים ומצפים לקבל אחת כזו בכל פעם, היום היא הפכה נגישה מאוד ובכל מקום בארץ היא נמכרת. אין ספק שיש משהו בטעמה שמעלה את כל הזכרונות לאחור, ככה זה, יש דברים בחיים, לעיתים אף קטנים שמצליחים לזרוק אותי לעבר בשנייה ולהתרפק עליו. היום אני בוחרת לאכול את הסוכריות גם ללא סוכר, טעמן נפלא וסוחף לא פחות מהסוכריות הרגילות. אני מעדיפה לשלב בין הסוג עם הסוכר ובין בלי הסוכר לטובת האיזון. אז עם כיבודים! מי בא להתכבד? 🤗

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...