יום שני, 16 ביולי 2018

אתר בגדים חדש לתינוקות/פעוטות - KITES


כשאני מתנסה ומרוצה, אני גם אוהבת לחלוק את זה.
ביקרתי באתר הבגדים החדש KITES והזמנתי ממנו 2 חליפות ובגד גוף (ניתן לראות בתמונה).
האתר מאוד אינטואיטיבי, קליל ונוח למשתמש, מדויק מבחינת התוכן שהוא מספק ולא פחות חשוב מהיר ביותר.
לא תרגישו עיכוב או השתהות כמו באתרים אחרים.
הקניה באתר מאוד נוחה, והתחושה היא קנייה באתר בוטיק ולא המוני אך המחירים שווים לכל כיס. 
כשהזמנתי את הבגדים, הייתי סקפטית בשל המחיר הנמוך, אך התבדיתי לשמחתי. איכות הכותנה לא פחות ממעולה! הבגדים רכים, נעימים ואיכות הבד גבוהה. כאמא, מאוד חשוב לי לבחור עבורם בגדים נעימים, רכים ולא פחות חשוב שישמרו על צביונם. הבגדים בתמונה עברו כבר 2 כביסות ולא נראה שהשתנו לאחר מכן. 
אני חייבת לציין לטובה גם את המשלוח מהאתר, כ-5 ימים לאחר ביצוע ההזמנה, קיבלתי אותה. אני בחרתי לשלם 15 שקלים לטובת משלוח בדואר רשום, מה שגורם לי כלקוחה להיות יותר רגועה ובעיניי שווה את הכסף. כך ניתן לדעת מה סטאטוס המשלוח בכל עת. 
החוויה האישית שלי היא מאוד טובה, אני אוהבת להתנסות בפעם הראשונה ולצאת מרוצה. 
נעים מאוד להזמין מאתר ישראלי, זמין, מהיר, שאיכות הבגדים יוצאת מהכלל והמשלוח הוא מגיע בתוך כשבוע, 
זה הופך את עניין הקנייה באינטרנט לישים, קל, זמין ומהיר. 
אני עוד אחזור לרכוש מהם, וכמובן אשמח שהם יגדילו את ההיצע והאפשרויות לקנייה. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...