יום ראשון, 1 ביולי 2018

נוטרילון ונוטרישה מציגות את נוטרילון פפטי


אין ספק שחלב אם הוא המזון הטוב והמומלץ ביותר לתינוק, אך כשיש מצבים שבהם לא ניתן להעניק אותו, אנחנו תמיד נחפש את התחליף הטוב ביותר.

טבע ונטרישה נותנות מענה לתינוקות שסובלים מאלרגיה לחלב פרה, נוטרילון פפטי הוא התמ"ל היחיד שמכיל אוליגוסכרידים מסוג GOS ו-  FOS המסייעים לעיכול ותורמים להגנה החיסונית של התינוק.
לנוטרילון פפטי שני שלבים המותאמים לפי גיל התינוק:
שלב 1- מגיל לידה עד 6 חודשים
שלב 2- 6-12 חודשים.
לא קל לבחור תמ"ל לתינוק, על אחת כמה וכמה כשמתגלים קשיים בעיכול מזון, תגובה של התינוק כגון פריחה או כל תגובה לאלרגיה אחרת, מסתבר שאלרגיה לחלב פה הינו מאוד שכיח וסובלים ממנה 2-7% מהתינוקות.
ופה נכנס שחקן חדש למדפים, נוטרילון פפטי, תרכובת המזון הוכחה מחקרית כבטוחה לשימוש ב- 97% מהתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלבון חלב פרה. נוטרילון פפטי מכיל חלבון מפורק, והוא מכיל את השילוב ייחודי של אוליגוסכרידים מסוג GOS  ו- FOS, שהוכחו כתורמים למערכת חיסונית בריאה ומאוזנת, ובשל כך נרשמו פחות מחלות אלרגיה בתינוקות.
נוטרילון פפטי, הוא התמ"ל היחיד לאלרגיה בישראל המכיל לקטוז- כאשר כמעט 50% מהפחמימות בנוטרילון פפטי הם לקטוז, החשוב למתן אנרגיה, ספיגת מינרלים כגון סידן ומשמש גם כרכיב פרה-ביוטי בעצמו.

GOS ו-  FOS חשובים ולכן מכלילים אותם גם בנוטרילון פפטי, הם חשובים לתזונת התינוקות, שכן הם יוצרים חיקוי של  האוליגוסכרידים בחלב (HMO).
אוליגוסכרידים הינם רכיבים פרה- ביוטיים התורמים להתפתחות בריאה של אוכלוסיית חיידקי המעי ובכך תורמים לבריאות מערכת החיסון של התינוק, עיכול קל והפחתת מחלות אלרגיה.
לאור חשיבותם היה ברור לנוטרישה החברה היצרנית של נוטרילון כי צריך למצוא דרך לחקות את פעילות ה-HMOבחלב אם, ולכן הוספו לנוטרילון ,כבר לפני שנים, את השילוב ייחודי של אוליגוסכרידים מסוג GOS  ו- FOS המחקים את פעילות האוליגוסכרידים בחלב אם.
בשל היותו רכיב משמעותי בחלב אם, נוטרישה, יצרנית נוטרילון,  הוסיפה כמות אוליגוסכרידים בתרכובות מזון לתינוקות בכמות של 8 גרם לליטר, הקרוב לכמות המקורית של HMO בחלב אם (12-15 גר לליטר) וזו גם הכמות הגדולה ביותר בהשוואה לזו של חברות תמ"ל אחרות בישראל.
השילוב הייחודי בנוטרילון של GOS  ו- FOS ביחס של 9:1 נרשם כפטנט ונחקר בלמעלה מ- 30 מחקרים קליניים, והוא היחיד כיום שיש לו כמות כזו של מחקרים מדעיים המתארים ומוכיחים את פעילותו.
המחקרים שבדקו את השפעת השילוב הייחודי של GOS ו-FOS מצאו כי תינוקות שניזונו מנוטרילון סבלו מפחות כאבי בטן, גזים (קוליק) ומיציאות רכות יותר. בנוסף נמצא שתינוקות שניזונו מנוטרילון סבלו מפחות מחלות אלרגיה.
החשיבות של שילוב רכיבים אלו בתזונת התינוק, מודגשת לאור החשיבות שנמצא לתזונה נכונה בתחילת החיים ולהשפעתה המכרעת על המשך ההתפתחות התקינה של התינוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...