יום שבת, 5 במאי 2018

סקירת הספר ממצוין לממציאן- ספר ילדים





ספר ילדים חדש, סיפור מקורי ויצירתי על אלון, תלמיד בבית הספר היסודי, שפותר מבחן בחשבון אך תשובותיו המקוריות פחות מקובלות על מורתו, שמצפה לתשובה בתבנית מבוימת וברורה.
אלון מתעקש להסביר את תשובתיו ומדוע הן נכונות, למרות שהוא יודע לאיזו תשובה מצפה מורתו. 
הסופר, יזם הייטק ישראלי, אליעזר מנור, כתב את הספר בחרוזים, ויצר סיפור קולח וקריאה כייפית ונעימה, מהר מאוד כהורה אתה מוצא את עצמך חושב, מה הדרך הנכונה ללמד את ילדיי?! וכיצד אוכל ליישם את החשיבה מחוץ לקופסא אצלי בבית.
הספר נותן לנו ,כהורים, ועל אחת כמה וכמה לילדים, פרספקטיבה אחרת למה שמוכר וידוע, הוא ממש קורא לנו לצאת מהתבניות שאנחנו חושבים בתוכן, ומעורר בנו השראה לחשיבה מחודשת, יצירתית, רעננה ומקורית.
הספר טומן בחובו גם נושאים ערכיים לא פחות חשובים, הוא מעודד חשיבה חדשנית, קבלת השונה/ השונות, העלאת המודעות לחשיבה עצמאית וביטוי עצמי וכמובן קבל האחר, הקשבה ויכולת להכיל אותו. 
בקצב שבו העולם שלנו מתפתח, שמחתי מאוד לקרוא את הספר ולהקריא את הספר לילדיי מתוך מקום ומחשבה שהם צריכים להתפתח גם בדרכם, ולא רק לפי מה שהחברה ועולם מצפה מהם, תוך כדי שלא נעצור אותם אלא נעודד אותם להיות מי שהם ונעודד אותם לחשוב בהיגיון אך גם מחוץ לקופסא. 
הספר מומלץ מאוד ויכול להוות אבן דרך למקוריות וחדשנות גם אצלכם בבית.

ספר מומלץ להורים ולילדים החל מגיל 5. 




מחיר: 69 ₪




ניתן להשיג בכל סניפי רשת "סטימצקי" ובזמנה ישירה ב -  https://www.eliezer-manor.com/








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...