יום שלישי, 6 בפברואר 2018

ספר ילדים "שעה טובה"





ספר מקסים ואיורים מדהימים (ולא פחות מזה), העלילה בספר מתארת את תחושותיה ומחשבותיה של ילדה קטנה,שבסך הכל רוצה את אבא שלה לעצמה, שיהיה נוכח כשהוא איתה ולא עסוק בטלפון הנייד שלו.
הסיפור הוביל אותי לחשוב על כך שכולנו כהורים, מנסים בכל כוחנו להיות ההורים הכי טובים, הכי קשובים, הכי מסורים, הכי נוכחים, הכי מועילים ויעילים עבור ילדינו.
אך לעיתים כולנו חוטאים בכך שהנייד משבש את סדר העדיפויות שלנו, מבלי לשים לב אנחנו נשאבים לתוך שיחה/פוסט/כתבה וכו' גם כשאנחנו עם הילדים.
הילדה הקטנה בספר מצאה את דרך המלך עם אבא שלה ויחד החליטו על פתרון למצב שנקלעו אליו.
הספר הוא מעין מראה למציאות שלנו בימים אלו, רובנו ככולנו בתוך המסכים מרבית שעות היום. מעבר לכך, חשוב מאוד לשים את הדברים במקום הנכון ולהקדיש זמן לילדים באופן נכון. לא סתם אני כותבת את זה, אני באמת מאמינה שכשאנחנו מבלים איתם, אנחנו צריכים להיות קשובים להם ואיתם במאת האחוזים. מגיע להם ולנו זמן איכות אמיתי, כמשפחה אחד על אחד ובכלל. 

הספר מומלץ מאוד, אני הקראתי אותו לבתי הקטנה בת השנתיים והיא מאוד התחברה לסיפור,
ומאז היא מבקשת שהנייד יהיה בתיק....





כתב: דורון ארז איירה: אלישבע געש

7 תגובות:

  1. נשמע מעניין!! בדיוק מחפשת ספרים חדשים!

    השבמחק
  2. אין ספק שמדובר בנושא חשוב מאוד

    השבמחק
  3. חורה לי שספר שכזה נכתב, זה רק מראה כמה אנו תקועים בניידים שלנו במקום שתשומת הלב תהיה היכן שהיא צריכה להיות באמת

    השבמחק
  4. תשובות
    1. אפשר להזמין באתר ולא לשלם עבור המשלוח (תקבלי אותו הביתה ללא תשלום דמי משלוח). באתר www.stbook.co.il

      מחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...